نوشته شده توسط : ادمین

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل 5 ستاره سورا ایاصوفیا در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده و 246 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار، دمپایی و ... هستند. بعضی از اتاق ها چشم انداز شهر و برخی دیگر چشم انداز زیایی از مسجد ایاصوفیا دارند. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای خوشمزه سنتی ترکی و بین المللی موجود می باشد. فاصله هتل تا میدان سلطان احمد و مسجد آبی  293 متر است همچنین ایستگاه ترامو سلطان احمد نیز در 150 متری هتل است که رفت و آمد را برای مسافران تور استانبول آذر 94آسان می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک نیز 21 کیلومتر است.

آدرس: Divanyolu Cd. Alemdar Mh. Ticarethane Sk. No:10 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

امکانات هتل سورا ایاصوفیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

اتاق هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

رستوران هتل سورا ایاصوفیا استانبول

 

 

 

هتل آلککلار کبان استانبول

 

هتل 4 ستاره الککلار کبان (ALkoclar Keban) استانبول در 51 متری میدان تکسیم قرار دارد و تا خیابان استقلال 2 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها چشم انداز پانورامایی از بسفر و شهر دارند و دکوربندی آن ها به سبک آرت دکو است و دارای امکانات حمام، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، وای فای رایگان و ... می باشند . مسافران تور استانبول زمستان 94می توانند روز خود را با صبحانه کامل رستوران روف آغاز کنند و از چشم انداز بسفر لذت ببرند. فاصله هتل تا ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی کمتر از 2 دقیقه پیاده روی است.

آدرس:  Sıraselviler Cad.No:17 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل آلککلار کبان استانبول

سونا (رایگان)، اسپا، ماساژ، حمام ترکی(رایگان)، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس (رایگان)، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه (رایگان)، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی (رایگان)، وای فای رایگان

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

هتل الککلار کبان استانبول

هتل الککلار کبان استانبول

هتل الککلار کبان استانبول

اتاق هتل الککلار کبان استانبول

هتل الککلار کبان استانبول

رستوران هتل الککلار کبان استانبول

 

 

هتل ایپوس استانبول

 

 هتل سه ستاره ایپوس (Epos) در 150 متری دریای مارمارا فرار دارد و 10 دقیقه رانندگی تا فرودگاه آتاترک فاصله دارد. این هتل 37 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون و ... هستند و با وسایل چوبی مدرن و رنگ های خنثی دکوربندی هستند. صبح ها در این هتل صبحانه بوفه با میوه های تازه سرو می شود. فاصله هتل تا مسجد آبی و بازار ادویه 8 کیلومتر و تا مرکز خرید گالریا چند قدم است. مسافران تور استانبول دی 94می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 آدرس: Istanbul Cad. Havlucular Sok. No:3 Bakırkoy, Bakirkoy, 34140 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ایپوس استانبول

 روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل ایپوس استانبول

هتل ایپوس استانبول

هتل ایپوس استانبول

 اتاق هتل ایپوس استانبول

هتل ایپوس استانبول

رستوران هتل ایپوس استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول ,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید زورلو استانبول


 مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد.  انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران تور استانبول پاییز 94 می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

 

مرکز خرید زورلو استانبول

 

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک در دسامبر 1993 در منطقه اتیلر استانبول افتتاح شد و دارای 246 فروشگاه می باشد که انواع پوشاک و لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 180 هزار مترمربع ساخته شد و آن 41 پله برقی و 30 آسانسور به کار رفته است. مسافران تور استانبول تعطیلات آذر 94 می توانند در این مرکز خرید بزرگ به خرید اجناس متنوع و زیبا بپردازند.

مرکز خرید آک استانبول

مرکز خرید آک استانبول

 

فروشگاه آدرس استانبول

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده و در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند.مسافران تور استانبول 94 میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته و به خرید بهترین ها بپردازند.

فروشگاه آدرس استانبول

 فروشگاه آدرس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ماکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لاساگرادا استانبول

هتل 5 ستاره لاساگردا در محله عثمان بی در چند قدمی منطقه نیسانتاسی قرار دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات کتری برقی، وای فای رایگان، حمام مدرن و ... می باشد. تراس بزرگ این هتل چشم انداز بینظیری از شهر زیبای استانبول دارد. مسافران تور استانبول آبان 94می توانند در رستوران "کایرا" از انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی لذت ببرند و در رستوران دیگر آن نیز با صبحانه بوفه از مهمانان پذیرایی می شود که صبحانه این رستوران شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان تازه و ... می باشد. 

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر رو باز، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان. 

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

 اتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول

 

هتل موزاییک استانبول

 

هتل 4 ستاره موزاییک در مرکز استانبول، در منطقه فاتح، در 500 متری بازار بزرگ و بازار ادویه قرار دارد. این هتل 115 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام و ... هستند و بعضی از اتاق ها نیز بالکن دارند.

مهمانان  تور استانبول آذر 94 می توانند روز خود را با صبحانه بوفه این هتل آغاز کنند و ناهار و شام نیز در این هتل به صورت بوفه

و منوی انتخابی سرو می شود. فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه 500 متر و تا ایستگاه تروما کمتر از 250 متر است که دسترسی آسان را برای دیگر مناطق شهر ممکن می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک نیز 16/1 کیلومتر است. منطقه فاتح برای کسانی که به آثار تاریخی، موزه ها و معماری علاقه مند هستند مناسب می باشد.

آدرس: Vidinli Tevfikpaşa Cad. No:21 Sehzadebasi, Fatih, 34490 Istanbul, Turkey

امکانات هتل موزاییک استانبول

 تراس،سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر باز، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل،ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

در تور استانبول 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

 

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

اتاق هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

رستوران هتل موزاییک استانبول

 

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول تعطیلات آبان 94 ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا اقامت کنید

 

 

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

اتاق هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

رستوران هتل وایت هاوس استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول از جمله هتل های 4 ستاره شهر استانبول به شمار می رود که در قلب شهر استانبول واقع گردیده است و توسط جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر استانبول احاطه گردیده است. هتل آلمینا استانبول شامل 25 اتاق است و تمامی اتاق ها شامل امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، سشوار ،تجهیزات چای و قهوه، مینی بار، تلفن ،امنیت الکترونیکی و حمام خصوصی می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل نمایند و از چشم انداز فوق العاده زیبایی که از دریای مرمره و مسجد آبی دارد لذت ببرند . در چند متری هتل مکان های تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... وجود دارد که میهمانان توراستانبول می توانند پیاده از آن ها دیدن نمایند.

از دیگر امکانات هتل آلمینا استانبول برای گردشگران تور لحظه آخری استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاقهای پاک و بدون سیگار، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات خاص برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، سونا، استخر، حمام ترکی و بخار، سرویس نگهداری از کودکان. این هتل تمامی امکانات را برای آسایش و راحتی شما میهمانان گرامی تور استانبول 94 فراهم نموده است تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آلمینا استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشددر این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل برای گردشگران تور استانبول پاییز 94 کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان توراستانبول می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.اقامت در این هتل را در توراستانبول از دست ندهید.

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند مادرید استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسجد نور عثمانیه مسجد بسیار زیبا و بزرگی در استانبول در محله ای به همین نام در امین اؤنو بین چمبرلی تاش، کاپالی چارشی (بازار سرپوشیده) و چاغال اوغلو می باشد. یکی از دو درب حیاط بیرونی آن به کاپالی چارشی و دیگری به چمبرلی تاش باز می شود. این بنا در موازات اینکه اولین و بزرگترین اثر معماری باروک ترک است، در عین حال با حیاط داخلی به شکل نیم دایره، محرابی متفاوت از دیگر مساجد، گنبد غول آسای 26 متری که بر روی 12 ستون استوار گردیده، مناره‌های ظریف، تزئینات خطاطان معروف آن دوران، آثار دست نویس کمیاب و کتابخانه مملو از آثار ارزشمند متعلق به دوران مختلف که ارزش دیدن را در تور استانبول دارد. امور احداث این مسجد در سال 1748 و در دوره سلطان محمود اول آغاز گردید. امور ساخت مسجد مذکور در دوره سلطان عثمان سوم ادامه یافت و در سال 1755 به پایان رسید. کتیبه سر در مسجد نشاندهنده احداث آن به سال 1755 می باشد. به مسجد نور عثمانیه در عین حال مسجد عثمانیه نیز گفته می شود. معماری این مسجد را مصطفی آقا و دستیارش سیمون بر عهده داشته اند.در تور استانبول آبان 94 حتما از این مسجد دیدن کنید.

 

 

 

مسجد ایوب سلطان در منطقه ایوب در نزدیکی شاخ طلایی، در خارج از دیوارهای قسطنطنیه و در سمت اروپایی استانبول واقع شده است که یکی از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول و دیدنیهای ترکیه میباشد. این اولین مسجد ساخته شده توسط ترکان عثمانی پس از فتح قسطنطنیه در سال 1453 بود.در این مقبره که در سال 1458 ساخته شده حضرت ایوب ( خالد بن رزید) که با عزیمت به مکه به دین اسلام مشرف شد و سپس علمدار حضرت محمد شد مدفون است . ایوب ، در زمان هفتمین محاصره استانبول توسط اعراب ، در لشکر تحت فرماندهی ابوصفیان از خاندان اموی جنگیده و شهید شده است . مقبره ایوب ، بغیر از دیوارها ، پس از فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح ، از سوی استاد وی اک شمس الدین پیدا شده است . فاتح به روی این گور ، ابتدا مقبره و سپس مسجد بنا نموده است . برخی از وسایل شخصی حضرت محمد (ص) در ساختمان این آرامگاه حفظ میشود و همیشه مورد بازدید مسافران تور استانبول بوده است و  یکی دیگر از جاذبه های ترکیه و دیدنیهای تور استانبول پاییز 94 به شمار میرود.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مساجد معروف در استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می رود. این هتل در خیابان Laleli قرار دارد که تنها فاصله ای چند قدمی تا جاذبه های توریستی و تاریخی شهر مانند بازار بزرگ استانبول ، قصر و موزه توپکاپی و مسجد کبود دارد. همچنین هتل تا فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هتل مارتینز استانبول از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی شرایط بسیار مناسبی را داراست از این رو این هتل شیک و مجلل گزینه بسیار خوبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود.

هتل مارتینز استانبول دارای 90 اتاق مدرن و مبله می باشد که به امکانات رفاهی روز مجهز اند. تمامی اتاق ها تماشای منظره زیبای شهر استانبول را به شما هدیه می دهند و مجهز به  سیستم حرارتی و برودتی ، سرویس حمام ، سشوار، تلفن و تلویزیون می باشند. در هتل مارتینز استانبول صبحانه به صورت بوفه سرو می شود. همچنین میهمانان تور استانبول می توانند از رستوران و اینترنت پر سرعت رایگان هتل استفاده نمایند.

از دیگر امکانات هتل مارتینز استانبول برای مسافران تور لحظه آخری استانبول می توان به سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، اینترنت ، خدمات خشکشویی و اتوشویی ، پزشک ، اتو پارک ، رستوران سرپوشیده و... اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول

هتل مارتینز استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارتینز استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک قزی استانبول

اگر در تور استانبول آبان 94 بعد از خرید و گردش به دنبال مکانی آرام و ساکت برای استراحت می گردید  می توانید سری هم به پارک قزی استانبول بزنید. پارک کوچکی که مکانی دنج و فضایی آرامش بخش دارد. پارک قزی استانبول در کنار میدان تقسیم در منطقه بیوقلو استانبول قرار دارد پارکی که به افتخار رئیس جمهور دوم ترکیه گشایش یافت.در ماه می 2013 مسئولان شهری استانبول تصمیم داشتند این پارک زیبا را خراب و به جای آن مرکز خرید بسازند که با اعتراضات شدید مردم استانبول مواجه شدند که سرانجام مانع از اجرای این اتفاق ناخوشایند گردید. در تور استانبول 94 حتما از این پارک دیدن کنید.در گذشته در محل این پارک یک سرباز خانه نظامی بود که در سال 1806 ساخته شده بود و همچنین از سال 1560 تا 1939 در قسمت شمالی محل کنونی این پارک، قبرستانی ارمنی قرار داشت که در سال 1939 به تصمیم دولت استانبول برای ساخت پارک خراب گردید. ساخت این پارک در سال 1943 به اتمام رسید. اگرچه در سال های بعد با ساخت هتل در داخل این پارک، از وسعت آن کاسته شد ولی با این حال همچنان از مراکز تفریحی مهم و دوست داشتنی مردم استانبول و گردشگران تور استانبول به شمار می رود.

پارک قزی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک قزی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل هالیدی این استانبول

 هتل هالیدی این استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در میان  هتل های استانبول از بهترین ها و مدرن ترین ها میباشد و به جهت امکانات بسیارخوب و دسترسی آسان به مراکز خرید مورد استقبال بسیاری از مسافران تور استانبول قرار می گیرد.  و امکانات خوب اقامت خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. هتل هالیدی در منطقه شیشلی واقع گردیده و از میدان تکسیم ( مرکز شهر ) فاصله اندکی دارد، و تا ایستگاه اتوبوس فقط 50 متر تقریبا 12 کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. همچنین در 200 متری آثار مهم تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی و بازار بزرگ قرار دارد. این هتل شامل 203 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز مجهز می باشند که از دکوراسیون مدرنی برخوردار می باشد و اقامت خوشی را برای میهمانان تور استانبول فراهم می آورد.

 از امکانات هتل هالیدی این استانبول می توان برای مسافران تور استانبول مهر 94 به موارد زیر اشاره کرد:

ترانسفر فرودگاهی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی و تحویل سریع ، امکانات جلسه و ضیافت ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در داخل هتل ،تهویه ، اتاقهای عایق صدا ، گرمایش ، بار مخصوص تنقلات ، خانه داری ،  لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در داخل اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ف مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  استخر سر پوشیده ، سرویس نگهداری کودکان

هتل هالیدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل هالیدی این استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لیبرتی استانبول در منطقه آکسارای و در نزدیکی بازار بزرگ واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره استانبول می باشد. همچنین این هتل برای رفاه مسافران تور استانبول به سیستم اینترنت وایرلس تجهیز شده است. در نزدیکی این هتل مسجد آبی و کاخ توپکاپی قرار دارد. در 18 کیلومتری این هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک واقع شده است. این هتل در فاصله 2.5 کیلومتری منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، آسانسور، بار، گاوصندوق، سیستم گرمایش، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، خدمات خانه داری و... می باشد.

 

 

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر لابی هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر رستوران هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر اتاق هتل لیبرتی استانبول

تصویر هتل لیبرتی استانبول

تصویر اتاق هتل لیبرتی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیبرتی استانبول ,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ویلای زوریخ استانبول در منطقه لاللی واقع شده و جزء هتل های  3 ستاره استانبول می باشد. این هتل مجموعا 41 اتاق دارد. هتل اینترنت وای فای رایگان تجهیز شده است. میهمانان تور استانبول می توانند صبحانه خود را به صورت بوفه در ایوان هتل میل کنند. موزه استانبول در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. میدان تقسیم 15 دقیقه، ایستگاه اتوبوس 2 دقیقه و ایستگاه مترو 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین مراکز خرید 5 دقیقه از هتل فاصله دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، انبار، روزنامه، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات نگهداری از اطفال، جکوزی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر رستوران هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر استخر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر اتاق هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر هتل ویلای زوریخ استانبول

تصویر اتاق هتل ویلای زوریخ استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویلای زوریخ استانبول ,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل های استانبول

هتل مارتی استانبول

هتل 5 ستاره مارتی دارای 11 طبقه و 270 اتاق در منطقه تکسیم استانبول قرار واقع شده است . این هتل در 1/7 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 2/2 کیلومتری برج گالاتا و 4/3 کیلومتری بازار بزرگساخته شده است. از نظر موقعیت مکانی موقعیت بسیار خوبی دارد و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، رستوران ها، موزه ها و ... نزدیک می باشد. از امکانات اتاق های این هتل که برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است می توان به تلویزیون 42 اینچ، میز ، وای فای رایگان، تلفن، آب معدنی رایگان، حمام، سشوار، دماسنج، تهویه، مینی بار و دمپایی اشاره نمود. مسافران.  تور ترکیه می توانند در این هتل اقامت راحت و لذت بخشی داشته باشند


 

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که د در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک است. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند



 

هتل مارمارا استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول است که در 80 متری میدان تکسیم استانبول واقع شده و دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است. این هتل 376 اتاق لوکس و مدرن دارد که اتاق ها چشم انداز زیبا از بسفر و شهر دارند و دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان، میز کار، حمام مرمری، سشوار و  ... هستند. مهمانان تور ترکیه می توانند در رستوران طوطی چشم اندازی زیبا از میدان تکسیم داشته باشند و از منوی متنوع صبحانه، ناهار و شام لذت ببرند. در رستوران رایکا نیز انواع غذاهای محلی اناتولی سرو می شود که شما را با طعمی متفاوت و جدید آشنا می سازد . فاصله هتل تا متروی میدان تکسیم 1 دقیقه است که می توانید با کمترین هزینه با مترو در شهر به رفت و آمد پرداخته و به محله تاریخی این شهر رفت . نزدیکی به خیابان شلوغ و معروف استقلال باعث می شود به راحتی به انواع رستوران ها، کافه ها و مغازه ها دسترسی داشته باشید. از این هتل با 15 دقیقه پیاده روی می توان به کاخ دلمه باغچه رسید و از تماشای این کاخ و تنگه بسفر لذت ببرید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک نیز 20/9 کیلومتر است که گردشگران تور ترکیه به راحتی می توانند در این هتل اقامت کنند .



 

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول می باشد که در قسمت آسیایی استانبول می باشد. این هتل تازه تاسیس، دارای اتاق هایی بسیار لوکس و مدرن با چشم انداز زیبایی از دریا، مارینا یا شهر می باشد. این هتل دارای 2 استخر سر باز، استخر سرپوشیده حرارتی، اسپا و باشگاه برای مسافرانتور ترکیه است که گردشگران تور ترکیه می توانند بعد از باشگاه از خدمات ماساژ و اسپا لذت ببرند. هتل ویندهام 210 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، وای فای است . این هتل 8 رستوران و کافه دارد که در آن ها غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. فاصله هتل تا خیابان معروف بغداد 10 دقیقه پیاده روی است که در این خیابان انواع مغازه ها و فروشگاه ها موجود قرار دارد، همچنین هتل تا مترو 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک  30/6 کیلومتر فاصله دارد. مسافران تور ترکیه می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .

 


 

هتل تایتانیک پورت باقر کوی استانبول

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره استانبول می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 10 دقیقه می باشد و به مراکز خرید کاروسل و کاپاسیتی در باقرکوی بسیار نزدیک است و گردشگران تور ترکیه به راحتی می توانند دسترسی داشته باشند . چشم انداز اتاق های هتل تایتانیک پورت باقرکوی به دریای زیبای مرمره و آتاکوی می باشد که آرامش و لذت را برای میهمانان تور ترکیه فراهم آورده است. این هتل دارای امکانات و خدمات متنوعی نیز می باشد . که می توان به برخی از آنها  همچن فروشگاه، رستوران، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی و رستوران اشاره کرد. برای علاقه مندان به ورزش و تفریح نیز امکاناتی همانند جکوزی، سونا، استخر سر پوشیده، مرکز بدنسازی و حمام ترکی و بخار فراهم آمده است. همچنین در این هتل امکان دسترسی به اینترنت نیز وجود دارد . مسافران تور ترکیه می توانند لحظات خوشی را در این هتل داشته باشند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل اینتل استانبول

 

هتل 4 ستاره اینتل در چند قدمی خیابان توریستی استقلال قرار دارد. این هتل با 36 اتاق مدرن و شیک مجهز به حمام، سشوار، تلویزیون، سیستم تهویه و مینی بار می باشد. مسافران تور استانبول در رستوران این هتل می توانند صبحانه بوفه میل و بعد از آن با استفاده از وسایل حمل و نقل واقع در میدان تکسیم به منطقه قدیمی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی و گردشگری این منطقه دیدن کنند. در خیابان استقلال نیز انواع رستوران ها، کافه ها، موزه ها و گالری ها میزبان گردشگران می باشد. تراس این هتل چشم انداز زیبایی از شهر استانبول دارد که می توانید از تماشای آن لذت ببرید. هتل اینتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاترک قرار دارد.

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

آدرس: Kocatepe Mah. Taksim Dolapdere Cad. No: 49 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل اینتل استانبول

 رستوران، بار، اجاره دوچرخه، تراس، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه.

 

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

اتاق هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

اتاق هتل اینتل استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینتل استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. 

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

آدرس: Ergenekon Cad. No:62/A Bomonti Sisli , Sisli, 34377 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، سرویس بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق بیزنس، مکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، اتاق های ضد صدا.

 

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

رستوران هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

باشگاه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

حمام ترکی هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق جلسه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارك آبي دلفين استانبول

اين پارك يكي از بزرگترين و مجهزترين پارك هاي استانبول مي باشد كه در منطقه باغچه شهير استانبول قرار گرفته است .

پارك آبي دلفين استانبول

در پارك آبي دلفين استانبول پارك انواعي از استخرهاي بزرگ و كوچك , استخر كودكان , انواع سرسره هاي آبي و ... وجود دارد . در اين پارك 11 دلفين ، 3 فوك و 4 كوسه در حوضچه هاي آن به چشم ميخورد . در اين پارك زيبا دلفيني به نام يونس نگهداري مي شود كه علاقه مندان مي توانند ضمن استفاده از اين پارك به تماشاي حركات زيباي اين دلفين بنشينند . همچنين در اين پارك رستوران ها و كافه هايي جهت استراحت صرف غذا براي بازديدكنندگان تور استانبول 94 وجود دارد .

پارك آبي دلفين استانبول

مسافرين محترم تور استانبول 94 مي توانند همه روزه از ساعت 14 به تماشاي حركات زيباي اين دلفين ها بنشينند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارك آبي دلفين استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مسجد سليمانيه استانبول

اين مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند در اطرافش در قسمت غربي خليج استانبول واقع شده است است . اين مسجد زيبا در سال هاي 1550 تا 57 توسط معمار سينان و به دستور سلطان سليمان ساخته شده است . اين مسجد به سبك معماري عثماني ساخته شده و تلفيقي از معماري بيزانس و اسلامي مي باشد . گنبد اين مسجد جزو بلندترين گنبدهاي معماري هاي دوران عثماني به شمار مي رود . ديدن اين مسجد تاريخي و زيبا به مسافران تور استانبول 94 پيشنهاد مي شود .

مسجد سليمانيه استانبول

 

مسجد سليمانيه استانبول

در قسمت داخل مسجد محراب و منبري از سنگ قرمز كنده كاري شده وجود دارد و پنجره ها با شيشه هاي رنگي تزيين شده است . علاوه بر زيبايي  اين مسجد وجود مقبره سلطان سليمان اول و همسرش خرم سلطان باعث شده تا سالانه بسيري از گردشگران تور استانبول 94 از اين مكان بازديد كنند . در اين مسجد ساختمان هاي ديگري از قبيل : كنابخانه ، كاروانسرا ، آشپزخانه ، بيمارستا و حمام و مدرسه نيز وجود داشته است . مجموعه مسجد سليمانه هنوز هم شامل ، كلاس هاي درسي ، بيمارستان ، كتابخانه ، حمام و موسسه خيريه مي باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سليمانيه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارك ييلديز استانبول

اين پارك يكي از پارك هاي قديمي و تاريخي استانبول به شمار مي رود كه در منطقه بشيكتاش استانبول واقع شده است . اين پارك در ميا ن كاخ هاي سيراگان و ييلديز قرار گرفته و در گذشته يكي از باغ هاي كاخ ييلديز به شمار مي رفته است . ديدن اين پارك زيبا به گردشگران تور استانبول 94 پيشنهاد مي شود .

پارك ييلديز استانبول

اين پارك داراي دو بخش مي باشد : بخش بيروني كه شامل سه عمارت سيل ، كدير ، ملتا و كارخانه چيني است كه از عمارت هاي كدير و ملتا براي صرف چاي و غذا و استراحت استفاده مي شود . در اين بخش دو درياچه مصنوعي نيز وجود دارد كه زيبايي خاصي به اين پارك بخشيده است . طبيعت سرسبز و زيباي اين پارك و وجود درياچه هاي مصنوعي اين پارك باعث شده تا همه ساله عده زيادي از مسافران تور استانبول 94 از اين منطقه ديدن كنند .

پارك ييلديز استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارك ييلديز استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

كاخ توپكاپي استانبول

اين كاخ  منزل سلاطانهاي عثماني از سال 1465 تا 1856 بوده و از پر طرفدار ترين جاذبه هاي شهر استانبول بشمار مي رود . اين كاخ داراي معماري كم  نظير و حياط هاي بزرگ و زيبايي است.  اين كاخ در سال 1924 يعني كمي بعد از دوره عثماني ها به موزه تبديل شد.  كاخ توپكاپي حرم سلطنتي هم بوده است. تور حرم بشكل جداگانه ميباشد و مسافراني كه مي خواهند از اين حرم بازديد كنند بايد علاوه بر ورودي 13 دلاري كاخ، 10 دلار ديگر نيز پرداخت كنند. اين كاخ موزه از ساعت 9  تا 19 همه روزه غير از روزهاي 3شنبه  آماده بازديد گردشگران ميباشد. دين اين كاخ زيبا به گردشگران تور استانبول 94 پيشنهاد مي شود .

كاخ توپكاپي استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: كاخ توپكاپي استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

كاخ دلمه باغچه استانبول

اين كاخ در راستاي " تنگه بسفر"  واقع شده است، اين كاخ داراي اهميت و زيبايي تاريخي خاصي برخوردار است. كاخ "دلمه باغچه" در قرن 19 بنا شده ، و آخرين سلطانهاي دوره عثماني از اين كاخ زيبا را محل سكونت و مقر حاكميت خود قرار ميدادند. معماري داخلي و خارجي اين تركيبي از طرح هاي عربي و اروپايي ميباشد كه فقط در تقاطع دو قاره به چشم مي خورد. اين كاخ در همه روزها بجز 2شنبه ها و 5شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 16  براي بازديد عموم باز است. ديدن از اين كاخ زيبا به مسافران تور استانبول 94 پيشنهاد مي شود .

 كاخ دلمه باغچه



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: كاخ دلمه باغچه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسجد سلطان احمد استانبول

سلطان احمد هميشه  دوست داشت مسجدي بنا كند كه با مسجد "اياصوفيه" رقابت داشته باشد وتقريباً همه ميگويند كه او در اين كار موفق شده است. اين مسجد يكي ديگر از ديدني هاي توريستي شهر استانبول ميباشد. اگر مايليد كه از اين مكان مذهبي ديدن كنيد، بخاطر داشته باشيد كه لباس پوشيده بپوشيد. خانم ها حتما روسري بر سرشان كنند كه در اين محل رسوم است. مسجد آبي در محله سلطان احمد بنا شده است. اين مسجد در همه روزها از ساعت 9 تا 17براي بازديد گردشگران باز است كه ورودي اين بناي تاريخي نيز رايگان ميباشد، ولي در ساعات اقامه نماز به خصوص جمعه ها،اجازه بازديد داده نميشود. ديدن اين مكان زيبا به گردشگران تور استانبول 94 پيشنهاد مي شود .

 مسجد سلطان احمد استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

شاخ طلايي استانبول

شاخ طلااي استانبول نام خليجي است كه قسمت اروپايي استانبول را از قسمت آسيايي آن جدا مي كند . اين خليج كه به شكل شيپور مي باشد منطقه اي بسيار زيبا و ديدني با طبيعت سرسبزي است كه مكان مناسبي براي تفريحگاه عمومي مي باشد . ديدن اين مكان زيبا به مسافران تور استانبول 94 پيشنهاد مي شود .

شاخ طلايي استانبول

قدمت تاريخي آن به دوره امپراطوري بيزانس و عثماني برمي گردد كه آنها از اين منطقه به عنوان مركز مهمي براي تجمع كشتي هاي تجاري و دريايي استفاده مي كردند . در واقع اين خليج مدخلي است كه با درياي مرمره تشكيل يك شبه جزيره مي دهد . مسافران و گردشگران تور استانبول 94 مي توانند از پارك ها و رستوران هايي كه در حاشيه اين خليج قرار دارند استفاده كنند .

شاخ طلايي استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: شاخ طلايي استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

پارك آبي مارينه استانبول

پارك آبي مارينه استانبول در منطقه بيوك چكمه قرار گرفته. اين منطقه كه جزو مناطق نوساز استانبول مي باشد در بخش اروپايي استانبول واقع شده و با مركز شهر حدود يك ساعت فاصله دارد . در اين پارك علاوه بر استخر بزرگ و سرسره هاي آبي متعدد ، استخر كودكان و  رستوران جهت صرف غذا نيز قرار دارد .

پارك آبي مارينه استانبول

گردشگران تور استانبول 94 مي توانند اوقات خوشي را در اين پارك آبي زيبا سپري كنند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارك آبي مارينه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

كاخ بيلربي استانبول

اين كاخ كه در قسمت آسيايي تنگه بسفر واقع شده است ، عمارتيست زيبا كه با گل هاي مگنوليا پوشيده شده و زيبايي خاصي به آن بخشيده است .

كاخ بيلربي استانبول

ديدن اين مكان زيبا به گردشگران تور استانبول 94 پيشنهاد مي شود . قدمت اين كاخ به قرن نوزدهم ميلادي بر مي گردد . اين بناي زيبا كه به دستور سلطان عبدالعزيز ساخته شده است در تابستان جهت پذيرايي از مهمانان خارجي و مقامات عالي رتبه از آن استفاده مي شده . دكوراسيون داخلي اين كاخ با نقش هاي شرقي و ترك همراه با تزئينات به سبك مغرب زمين تزيين شده است ، داخل اين كاخ كوچك با لوسترهايي بي نظير ، چيني هاي مخصوص و گلدان هاي سراميكي تزئين شده و همچنين با فرشهايي گرانبهايي پوشيده شده است .

كاخ بيلربي استانبول

گردشگران تور استانبول 94 مي توانند اوقات خوشي را در كنار اين كاخ باشكوه سپري كرده و ازاين بناي تاريخي و زيبا لذت ببرند .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: كاخ بيلربي استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا اقامت کنید. هتل 4 ستاره پریمیست در 20 دسامبر 2012 در قلب قسمت تاریخی استانبول افتتاح گردید. این هتل در کنار دیوارهای قصر تاپکاپی قرار دارد و می توان با 8 دقیقه پیاده روی به میدان سلطان احمد رسید، فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 18 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا 55 کیلومتر است. از آنجاییکه که هتل پریمیست در قسمت تاریخی استانبول است به جاذبه های توریستی مثل مسجد کبود، مسجد ایاصوفیه و ... نزدیک می باشد. این هتل دارای 33 اتاق است که امکاناتی مثل تلویزیون، حمام، روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و ... دارند. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند. 

هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول

امکانات هتل پریمیست استانبول

اینترنت رایگاه ، ترانسفر فرودگاهی، بحانه رایگان، لاندری، خشکشویی، نگهداری از کودکان، اتاق های پاک و ... . 

در تور استانبول تعطیلات تابستان 94 از امکانات این هتل زیبا لذت خواهید برد.

 

هتل پریمیست استانبول

اتاق هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول

اتاق هتل پریمیست استانبول

هتل پریمیست استانبول

تراس هتل پریمیست استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پریمیست استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول تابستان 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.هتل 4 ستاره گرمیر پالاس در سال 2001 در منطقه تکسیم، در قلب شهر استانبول، گشایش یافت. این هتل دارای 49 اتاق می باشد که امکانات اتاق ها عبارت اند از : دماسنج، مینی بار، چای/قهوه ساز، حمام، دمپایی، سشوار، تلویزیون 32 اینج، میز کار، تلفن، وای فای رایگان، آب معدنی رایگان، خدمات خانه داری.  این هتل در 300 متری میدان تکسیم قرار دارد و از اینرو به انواع رستوران ها، فروشگاه ها، موزه ها، گالری ها و ... نزدیک می باشد. هتل گرمیر پالاس در 2 کیلومتری برج گالاتا، 1/5 کیلومتری کاخ دلمه باغچه، 3 کیلومتری مرکز خرید جواهر و 4 کیلومتری بازار بزرگ می باشد. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل گرمیر پالاس استانبول 

3 رستوران، تراس پشت بام، صبحانه، مرکز بدنسازی، مرکز بیزنس، پذیرش 24 ساعته، چای/قهوه در لابی، خدمات خانه داری، باغ، وای فای رایگان، اتاق کنفرانس به مساحت 70 متر مربع، یک اتاق جلسه، خدمات جشن ازدواج، کتابخانه، تلویزیون در لابی، آسانسور، عابر بانک، لاندری و ... . در تور استانبول 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

لابی هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

اتاق هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

رستوران هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

اتاق جلسه هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

حیاط هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

باشگاه هتل گرمیر پالاس استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرمیر پالاس استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول تیر 94 از بازدید این هتل زیبا لذت خواهید برد.هتل 5 ستاره فور سیزن سلطان احمد در جنوب خلیج شاخ طلایی، در مرکز قسمت قدیمی استانبول، در 3 طبقه بنا شده است. اتاق های این هتل مجلل کاملا به سبک ترکی چیدمان شده اند و دارای امکانات تلویزیون، سی دی/ دی وی دی پلیر، حمام و ... می باشند.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 19 کیلومتر است و از آنجاییکه که در قسمت قدیمی استانبول واقع شده به اغلب مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله مسجد آبی، مسجد ابا صوفیه و... نزدیک می باشد. کارکنان این هتل توانایی صحبت کردن به زیان ترکی، انگلیسی و فرانسوی را دارند. مسافران تور استانبول می توانند با اقامت در این هتل لحظات آرامش بخشی را تجربه کنند.

امکانات هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

باغ، تراس، آب گرم، ماساژ، سونا، باشگاه، بار، صبحانه در اتاق، رستوران، غذاهای رژیمی مخصوص، اجاره اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتو، واکس، روزنامه، اتاق پاک، آسانسور، سیستم گرمایشی و ... .در تور استانبول 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

اتاق هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

اتاق هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

حیاط هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

رستوران هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن سلطان احمد استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول تعطیلات عید فطر 94 از بازدید این هتل زیبا لذت خواهید برد.این هتل در قرن نوزده یکی از کاخ های عثمانی بود و در سال 2008 تبدیل به هتل 5 ستاره شده است. هتل فور سیزن در محله بشکتاش، در ساحل تنگه بسفر قرار دارد. فاصله این هتل تا مسجد سلیمانیه، مسجد آبی و بازار ادویه کمتر از 1 کیلومتر است. این هتل 4 طبقه دارای 170 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکانات مینی بار، سشوار، آب معدنی رایگان، میز، تخت کودک، حمام، یخچال و ... هستند. مسافران تور استانبول می توانند با اقامت در این هتل مجلل و لوکس لحظات خاطره انگیزی را تجربه کنند. 

امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول

اینرنت وای فای رایگان در لابی، اینترنت وای فای در اتاق ها، نگهداری از کودکان، حمام ترکی، استخر، سونا، باشگاه، 2 رستوران، بار، چای/قهوه در لابی، آبگرم، 6 اتاق جلسه، آرایشگاه، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، اتاق کنفرانس و ... . در تور استانبول 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

هتل فور سیزن بسفر استانبول 

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

اتاق هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

رستوران هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

رستوران هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

حمام ترکی هتل فور سیزن بسفر استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل فور سیزن بسفر استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 از امکانات این هتل بهره مند شوید.هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره است که در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.در تور استانبول تعطیلات خرداد 94 در این هتل اقامت کنید.در این هتل هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول

در تور استانبول 94 از این امکانات لذت ببرید.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و...

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

اتاق هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

رستوران هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول

اتاق جلسه هتل سورملی استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورملی استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 از ا ین فروشگاه دیدن کنید.فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده و در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند.مسافران تور استانبول میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته و به خرید بهترین ها بپردازند.

فروشگاه آدرس استانبول

 فروشگاه آدرس استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه آدرس استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

در تور استانبول 94 از این هتل بازدید کنید.هتل آسپن از هتل های چهار ستاره استانبول است که در یک کیلومتری گرند بازار قرار دارد و  فرودگاه بین المللی اتاتورک در 18 کیلومتری این هتل است.دارای تراس پشت بام با جکوزی و چشم انداز دریای مارمارا می باشد.تمامی اتاق ها دارای دکوراسیونی زیبا، حمام خصوصی، تهویه مطبوع، تلویزیون، وای فای رایگان و ... می باشند.این هتل هر روز صبح دارای بوفه صبحانه رایگان می باشد و رستوران آن دارای غذاهای بین المللی و ترکی برای ناهار و شام می باشد.این هتل از اسکله ینی کاپی 10 دقیقه فاصله دارد و مسجد فاتح در نزدیکی آن می باشد. مسافران تور استانبول می تولانند در این هتل اقامتن خوشی داشته باشند.در تور استانبول خرداد 94 از امکانات این هتل لذت ببرید.

 امکانات هتل آسپن استانبول

حمام سنتی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، بار، رستوران، پارکینگ خصوصی، مغازه، کتابخانه، پذیرش 24 ساعته، اتاق های پاک، آسانسور، تهویه مطبوع، نگهداری از کودکان و ...  

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

 مطالب مرتبط:

هتل آسپن استانبول

 تور لحظه آخری استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تدر تور استانبول 94 از این هتل بازدید کنید.هتل کارلتون استانبول از هتل های 4 ستاره است که در قسمت قدیمی استانبول در منطقه لاللی قرار دارد و از اینرو به جاذبه های توریستی استانبول نزدیک می باشد. این هتل 500 متر تا بازار بزرگ و نیم مایل تا مسجد آبی و کاخ تاپکاپی فاصله دارد و مسجد سلیمانیه، موزه خوشنویسی و حمام بایزید نیز در نزدیکی هتل است. هتل کارلتون استانبول دارای 75 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به میز کار، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، دمپایی، سشوار، چای/قهوه ساز و ... می باشد و ضد صدا هستند. در تور استانبول تعطیلات خرداد 94 از امکانات این هتل بهره مند شوید.در این هتل صبحانه داده می شود و  برای شام و ناهار نیز در رستورن مجلل آن غذاهای ترکی و اروپایی سرو می شود. فاصله این تا هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 دقیقه می باشد. مسافران تور استانبول میتوانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل کارلتون استانبول

باشگاه بدنسازی، سونا، اینترنت بیسیم در مکان های عمومی، سرویس اجاره ماشین، حمام ترکی، سالن کنفرانس، استخر، لاندری، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات و ...در تور استانبول 94 از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

هتل کارلتون استانبول

هتل کارلتون استانبول

هتل کارلتون استانبول

لابی هتل کارلتون استانبول

هتل کارلتون استانبول

اتاق هتل کارلتون استانبول

هتل کارلتون استانبول

اتاق هتل کارلتون استانبول

هتل کارلتون استانبول

کافی شاپ هتل کارلتون استانبول

  

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارلتون استانبول , هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
در تور استانبول 94 از این بنای دیدنی بازدید کنید. حمام خرم سلطان استانبول از حمام های تاریخی استانبول است که به دستور سلطان سلیمان برای همسرش خرم سلطان بنا شد. این حمام با معماری دوره عثمانی توسط معمار سینان ساخته شده و امروزه در میدان سلطان احمد قرار دارد. در حال حاضر از این حمام به عنوان حمام ترکی استفاده می شود و به دلیل زیبایی خیره کننده آن بسیاری از گردشگران تور استانبول از این حمام بازدید کرده و به تماشای معماری دوره عثمانی می نشینند.

حمام خرم سلطان استانبول 

حمام خرم سلطان استانبول

حمام خرم سلطان استانبول

حمام خرم سلطان استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: حمام خرم سلطان استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 از بازدید این مرکز لذت خواهید برد.بازار ارستا استانبول در قسمت قدیمی استانبول در پشت مسجد آبی و در کنار ورودی موزه موزائیک قرار دارد و بر خلاف بازار بزرگ، این مرکز بازاری سنتی، ساده و کوچک است.در این بازار یک سری مغازه در دو طرف خیابانی قرار دارند و به فروش اجناس سنتی، فرش و موزائیک می پردازند.در تور استانبول 94 از این بازار دیدن کنید . این بازار در قرن هفدهم و همزمان با مسجد آبی ساخته شد و پس از مدتی از آنجا به عنوان استبل و محل نگهداری اسب ها استفاده میشد تا اینکه پس از تحمل آتش سوزی های بسیار به خرابه ای تبدیل گشت و مجددا در قرن هجدهم به بازر تبدیل شد و امروزه از پول اجاره هایش برای نگهداری و تعمیر مسجد آبی استفاده می شود.این بازار همه روزه باز می باشد و در انتهای بازار کافه ای وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند در آنجا به استراحت پرداخته و چشم انداز زیبایی از مسجد آبی داشته باشند.

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

بازار ارستا استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازار ارستا استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 از بازدید این مرکز خرید لذت خواهید برد.این مرکز خرید در سپتامبر 2007 در محله ایستینیه استانبول گشایش یافت و دارای 291 مغازه و پارکینگ 4 طبقه زیرزمینی می باشد.این مرکز خرید دارای قسمت های سرپوشیده و سرباز است که در قسمت سرباز آن پارکی زیبا وجود دارد.این مرکز شامل بازار غذاهای ترکی و بازار سنتی است.در تور استانبول 94 به این مرکز خرید سر بزنید. اولین شعبه رین فارست گافه که رستوران بین المللی معروف با فضایی شبیه جنگل های بارانی است در این مجتمع قرار دارد. فضای بازی برای کودکان و مجتمع سینمایی با12  پرده و سیستم آی مکس از دیگر امکانات این مجتمع هستند که با استفاده از سیستم آی مکس می توان تصاویر را بزرگتر و واضح تر مشاهده کرد.مسافران تور استانبول می توانند از این مرکز خرید دیدن کنند.

 

مرکز خرید ایستینیه استانبول

مرکز خرید ایستینیه استانبول

مرکز خرید ایستینیه استانبول

مرکز خرید ایستینیه استانبول

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید ایستینیه استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید متروسیتی استانبول در آپریل 2003 در محله 1 لونت استانبول گشایش یافت.این مرکز خرید در کنار مترو قرار دارد و برای وارد شدن به این مرکز خرید از همان ایستگاه مترو ورودی هایی به این پاساژ در نظر گرفته شده است.در تور استانبول 94 از این مرکز خرید دیدن کنید.مرکز خرید متروسیتی در 4 طبقه و بتا 140 مغازه است که در هر طبقه آن بوتیک ها، سالن غذاخوری و کافه تریا وجود دارد.در تور استانبول 94 از امکانات جانبی این مرکز خرید می توان به پارکینگی با ظرفیت 2500 خودرو اشاره کرد.این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشد.

مرکز خرید متروسیتی استانبول

مرکز خرید متروسیتی استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید متروسیتی استانبول , مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

خیابان بغداد استانبول خیابانی معروف به طول تقریبی 14 کیلومتر است که به موازات دریای مرمره در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته است.این خیابان پر از مغازه و رستوران است و مسافران تور استانبول می توانند بهترین مارک های دنیا را از این خیابان یک طرفه خریداری کنند.در تور استانبول 94 خیابان بغداد کمی ار قسمت ها ی توریستی این شهر دور است ولی می توان از میدان تکسیم به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی به این خیابان رسید.شب های این خیابان بسیار شلوغ و پر رونق است و گشت و گذار در این خیابان به مسافران تور استانبول اردیبهشت 94  پیشنهاد می شود.این خیابان ساختمان هایی دیدنی دارد که بعضی از آن ها جایزه معماری گرفته اند.

خیابان بغداد استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان بغداد استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید سیتی استانبول دارای آخرین لباس های مد روز می باشد و جزو مراکز خرید نشانتاشی  استانبول است.در تور استانبول 94  این مرکز خرید به میدان تکسیم و منطقه شیشلی استانبول بسیار نزدیک است و اگر محل اقامت شما در حوالی میدان تکسیم باشد به راحتی می توانید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید.در تور استانبول اردیبهشت 94 این پاساژ دارای پارکینگ 24 ساعته است و دارای بوتیک ها، رستوران و کافه تریا های زیادی می باشند که مسافران تور استانبول می توانند از بازدید در این مرکز لذت ببرند.

 مرکز خرید سیتی استانبول

مرکز خرید سیتی استانبول

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.خیابان استقلال از معروف ترین خیابان های شهر استانبول می باشد که در روزهای آخر هفته روزانه نزدیک به سه میلیون نفر از آن بازدید می کنند.این خیابان در منطقه تاریخی بیوقلو قرار دارد و طول تقریبی آن سه کیلومتر است که به میدان تقسیم منتهی می شود و در آن انواع مغازه، فروشگاه، سینما، تئاتر، رستوران، کافه، بوتیک، گالری، کتابفروشی،  کتابخانه و... وجود دارد.این خیابان عمدتا با ساختمان های دوره عثمانی احاطه شده که برای قرن نوزده و اوایل قرن بیستم می باشند و باعث زیبایی خیره کننده آن شده اند.در دوره عثمانی اسم این خیابان، خیابان بزرگ بود که بعد از به جمهوریت رسیدن ترکیه در سال 1923 به استقلال تغییر نام پیدا کرد. این خیابان بهترین مکان برای پیاده روی و گشت و خرید می باشد و مسافران تور استانبول معمولا خریدهای خود را از این خیابان انجام می دهند چون هم ارزان تر است و هم تنوع اجناس در آن زیاد می باشد.

 

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.بازار مصری یا بازار ادویه استانبول از قدیمی ترین بازار های استانبول می باشد، این بازار در منطقه امینونو قرار دارد و بعد از بازار بزرگ، دومین بازار سرپوشیده بزرگ این شهر است.این بازار به این دلیل بازار مصری نامیده شده که مصری ها ادویه های خود را در اینجا به فروش می رسانند، ورودی اصلی بازار مصری در مقابل مسجد ینی در ضلع جنوب غربی می باشد . انواع ادویه جات، میوه های خشک و آجیل، سبزی های معطر، روغن، شیرینی های مختلف، چای و... در این مکان فروخته می شود.این بازار ساختمانی به شکل L با 88 اتاق طاق دار است که به طبقات بالایی و پایینی تقسیم شده اند.بازار مصری استانبول همه روزه از 9 صبح تا 7 شب و یکشنبه ها از 10 صبح تا 6 شب باز می باشد.مسافران تور استانبول می توانند در این بازار تاریخی به خرید بپردازنند.

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

بازار مصری استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بازار مصری استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور استانبول 94 از بازدید این پاساژ لذت خواهید برد.مرکز خرید اولیویوم استانبول با مساحت 45000 متر مربع در 4 طبقه در اول آوریل 2000 در بخش اروپایی استانبول و در منطقه زیتین بورنو گشایش یافت.تعداد مغازه های این مرکز در ابتدا 25 عدد بود که به  118 ارتقاء پیدا کرد و در آن ها مارک های معتبر جهانی ارائه می شود.این مرکز دارای 6 سینما، یک سالن تئاتر، سوپر مارکت، سالن ورزشی، زمین بازی کودکان و رستوران های مختلف می باشد.این مرکز خرید دارای پارکینگی دو طبقه با ظرفیت 1000 خودرو می باشد.مسافران تور استانبول می توانند در روزهای سه شنبه از حراج این مرکز خرید اجناسی با قیمت ارزان تهیه نمایند.

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مطالب مرتبط:

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید اولیویوم استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()