هتل های استانبول
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لاساگرادا استانبول

هتل 5 ستاره لاساگردا در محله عثمان بی در چند قدمی منطقه نیسانتاسی قرار دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات کتری برقی، وای فای رایگان، حمام مدرن و ... می باشد. تراس بزرگ این هتل چشم انداز بینظیری از شهر زیبای استانبول دارد. مسافران تور استانبول آبان 94می توانند در رستوران "کایرا" از انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی لذت ببرند و در رستوران دیگر آن نیز با صبحانه بوفه از مهمانان پذیرایی می شود که صبحانه این رستوران شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان تازه و ... می باشد. 

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر رو باز، کتابخانه، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی ای پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، فروشگاه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان. 

 

 

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

 اتاق هتل لاساگرادا استانبول

هتل لاساگرادا استانبول

رستوران هتل لاساگرادا استانبول

 

هتل موزاییک استانبول

 

هتل 4 ستاره موزاییک در مرکز استانبول، در منطقه فاتح، در 500 متری بازار بزرگ و بازار ادویه قرار دارد. این هتل 115 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام و ... هستند و بعضی از اتاق ها نیز بالکن دارند.

مهمانان  تور استانبول آذر 94 می توانند روز خود را با صبحانه بوفه این هتل آغاز کنند و ناهار و شام نیز در این هتل به صورت بوفه

و منوی انتخابی سرو می شود. فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه 500 متر و تا ایستگاه تروما کمتر از 250 متر است که دسترسی آسان را برای دیگر مناطق شهر ممکن می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک نیز 16/1 کیلومتر است. منطقه فاتح برای کسانی که به آثار تاریخی، موزه ها و معماری علاقه مند هستند مناسب می باشد.

آدرس: Vidinli Tevfikpaşa Cad. No:21 Sehzadebasi, Fatih, 34490 Istanbul, Turkey

امکانات هتل موزاییک استانبول

 تراس،سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر باز، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل،ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

در تور استانبول 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

 

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

اتاق هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

رستوران هتل موزاییک استانبول

 

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران تور استانبول تعطیلات آبان 94 ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

آدرس: Alemdar Mah. Çatalçeşme Sok. No:21 Sultanahmet, Fatih, 34110 Istanbul, Turkey

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان

در تور استانبول 94 در این هتل زیبا اقامت کنید

 

 

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

اتاق هتل وایت هاوس استانبول

هتل وایت هاوس استانبول

رستوران هتل وایت هاوس استانبول





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: