نوشته شده توسط : ادمین


هتل اطلس مشهد

هتل اطلس تور مشهد ویژه محرم 94در فلکه آب نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است. 
هتل به دو ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ساختمان شمالی پنج طبقه است و ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۱۷۰۰ مترمربع زیر بنا دارد. ساختمان جنوبی چهار طبقه است و ۵۳۱ مترمربع مساحت و ۷۲۰ مترمربع زیر بنا دارد.

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

    امکانات :
  • 160 اتاق‌
  • سايت اينترنتي‌
  • ماهواره‌
  • رستوران‌، كافي‌شاپ
  • فضاي سبز مجهز
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی               
  •     

 

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی تور مشهد پاییز 94 از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

در تور مشهد 94 از این هتل اقامت کنید

 

 

هتل سی برگ مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد, هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

حمام مهدی قلی بیگ مشهد


حمام مهدی قلی بیگ مشهد که به حمام شاه نیز معروف می باشد در حال حاضر در حال بازسازی می باشد. ساختمان قدیمی این حمام که در داخل حرم امام رضا می باشد دارای قسمت های مختلفی می باشد که می توان به رختکن , شاه نشین , خزینه و  نمایشگاه عکس ,اتاق سماور , استخر و اتاق  پیرایش  اشاره کرد. این حمام در ابتدای بازار بزرگ جنب مسجد شاه قرار دارد و این اثر در تاریخ پنج اردیبهشت ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۳۷۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد پاییز 94 از این حمام دیدن کنید


این حمام متعلق به آقای مهدی قلی بیگ بوده است که این آقا یکی از پادشاهان خراسان در زمان صفویه بوده است. این مرد در زمان جنگ عثمانی ها با ایران در جنگ به تور مشهد 94 عنوان تفنگچی بوده است. قلی بیگ تمام ثروت خود را وقف حرم امام رضا(ع) کرده است, قلی بیگ در قزوین فوت کرده و جنازه اور را به مشهد و حرم امام رضا(ع) دفن کرده اند.

 

در تور مشهد آذر 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

 


مقبره پیر پالان دوز مشهد


مقبره پیر پالان دوز مشهد, مقبره ای می باشد تاریخی که در صحن مطهر امامم رضا(ع) واقع شده است . پیرپالان دوز يكي از عفرفاي شيعه مذهبف « ذَهَبيه » به نام شيخ محمد المفقتدي كارندهي می باشد.مردم مشهد اعتقاد دارند که شيخ محمد با اين كه از افراد پاک و نزدیک به خدا بوده است ولی تور مشهد 94 خرج زندگی خودش را از سوی پالان دوزي يا پاره دوزي می چرخانده است, چون او دارای کرامات اخلاقی بوده است تمامی مردم مشهد به مقبره او احترام زیادی قائل هستند. به گفته افراد محلی قبل از ایشاان يكي از عرفاي مشهور توس به نام ابونصر سرّاج در اوايل سده پنجم در آن جا مدفون شده بوده.در تور مشهد تعطیلات آذر 94 از این جاذبه دیدن کنید

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

شهر اشتارک ارمنستان

shahre eshtark armenia

در زمانهای قدیم افسانه ای گفته شده که سه خواهر در شهر اشتارک مشغول زندگی بودند و هر سه عاشق شاهزاده سارکیس می شوند.  برای خوشبختی خواهر کوچکتر دو خواهر بزرگتر تصمیم به خودکشی می گیرند و یکی از دو خواهر با لباس قرمز و خواهر دیگر با لباس زرد خود را به دره اشتارک می اندازند خواهر سوم نیز از ناراحتی لباسی به رنگ سفید می پوشد و خود را به ته دره می اندازد و از آن زمان به بعد شاهزاده سارکیس برای یاد بود این سه دختر 3 کلیسا به نام رنگهای لباس هایشان در دره بنا می کند و بر طبق این افسانه طی قرنهای مختلف در این دره سه کلیسا ساخته می شد. کلیسای باقیمانده عمارت کلیسای قرمز که در قرن هفتم میلادی بنا شده است. ساختن کلیسای سفید به قرن ششم و ساخت کلیسای زرد متعلق به قرنهای 13 و 14 می باشد. از دیگر منطقه های دیدنی اشتاراک پلی می باشد که از دره kasakh عبور می کند.

در تور ارمنستان 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد

 

معبد گارنی ارمنستان

mabade garni armenia

تاریخ ساخت معبد گارنی به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 km جنوب شرقی ایروان واقع شده است و در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی طبیعی و ویژه ای که در ارمنستان دارد  شکارگاه اختصاصی و ییلاق پادشاهان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از عمارت حمام اختصاصی وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم است 

مسافران تور ارمنستان پاییز 94  می توانند از این صومعه تاریخی دیدن کنند.


 درمحدوده بنا شاهد یک حمام اختصاصی هستیم که مربوط به دختر خسرو پرویزکه خواهر تیرداد سوم می باشد که از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد می باشد . بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده است و ماهی های دریا نقاشی شده است. در این بخش نقش ها فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

مسافران تور ارمنستان دی 94  می توانند از این صومعه تاریخی دیدن کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی ارمنستان ,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره باس بوتیک در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و 41 اتاق دارد که مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار و حمام هستند. در رستوران هتل غذاهای خوشمزه ارمنی و اروپایی سرو می شود و در بار نیز انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه سرو می شود که مسافران تور ارمنستان تعطیلات آذر 94می توانند در تراس زیبای آن از چشم انداز لذت ببرند. فاصله هتل تا کاخ ریاست جمهوری و خانه اپرا ایروان 10 دقیقه پیاده روی است و از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی نیز فاصله هتل تا مترو 2 دقیقه پیاده روی است.

 آدرس: Aygedzor Street 3/1, 0019 Yerevan, Armenia

امکانات هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

سونا، ماساژ، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ عمومی رایگان.

 

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

 اتاق هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

رستوران هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

چشم انداز زیبای کوه آرارات از هتل باس بوتیک ایروان ارمنستان

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل 4 ستاره پاریس در خیابان امیریان، در داون تون ایروان قرار دارد. فاصله هتل تا میدان جمهوری 2 دقیقه پیاده روی است. این هتل 65 اتاق دارد که اتاق ها امکانات تلویزیون، سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و دمپایی دارند. مسافران تور ارمنستان آذر 94 می توانند با کمی پیادا روی از این هتل به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید دسترسی پیدا کنند.

آدرس: 4/6, Amiryan Street, 0010 Yerevan, Armenia

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان

2 اتاق کنفرانس، تراس، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، آسانسور، وای فای رایگان.

هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل پاریس ایروان ارمنستان

 هتل پاریس ایروان ارمنستان

هتل پاریس ایروان ارمنستان 

هتل پاریس ایروان ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان , هتل های ارزان ارمنستان , هتل های مجلل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی حدود یک کیلومتر طول دارد و در تابستان کاملا مملوء از گردشگران تور کوش آداسی تعطیلات زمستان 94می شود.در فصل تابستان در این ساحل انواع فعالیت ها و تفریحات آبی انجام می شود که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است.فاصله این ساحل تا مرکز شهر کوش آداسی حدود 15 دقیقه پیاده روی است و با مینی بوس 5 دقیقه می باشد.آب این ساحل تا اواسط بعد از ظهر گرم و آرامش بخش است و اوقات خوشی را برای مسافران تور کوش آداسی پاییز 94به ارمغان می آورد این ساحل دارای رستوران های زیادی می باشد که غذاهای خوشمزه و بین المللی را سرو می کنند.

 

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

ساحل لیدیز بیچ کوش آداسی

 

 

پارک ملی دلتای آیدین

 

 

 

پارک ملی دلتای آیدین در استان آیدین، در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است و مسافران تور کوش آداسی 94می توانند از جاده کوش آداسی-سوکه به این پارک زیبا و خوش و آب و هوا برسند.در این پارک پلاژ های شنی، دره ها، تخته سنگ های مرتفع باعث زیبایی بسیار پارک شده است و در قسمت شمالی پارک، درختان سرسبز مدیترانه ای وجود دارد که این پارک را به پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است. در سواحل پارک دلتای آیدین انواع لاک پشت ها وجود دارد که در آنجا زندگی و زاد و ولد می کنند و گردشگران می توانند از نزدیک این لاک پشت های زیبا را مشاهده کنند.در این پارک مکانی مقدس وجود دارد که قدمت آن برای هزاران سال پیش است و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

 

پارک ملی دلتای آیدین

 

پارک ملی دلتای آیدین

 

پارک ملی دلتای آیدین

 

پارک ملی دلتای آیدین

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کوش آداسی,دیدنی های کوش آداسی , جاذبه های گردشگری کوش آداسی , جاذبه های توریستی کوش آداسی , بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل گاردن بوتیک کوش آداسی

هتل گاردن بوتیک در شهر آیدین قرار دارد و دارای 30 اتاق است که اتاق های آن مجهز به امکانات سیستم تهویه، بالکن، حمام، سشوار و ... هستند و می توانید در اتاق ها از چشم انداز باغ و کوه های زیبا لذت ببرید. در این هتل باغ و امکانات باربکیو وجود دارد که مسافران تور کوش آداسی زمستان 94 می توانند در باغ زیبای این هتل به تفریح بپردازند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 62/4 کیلومتر است.

آدرس: Bayraklıdede Mah. Selçuk Blv. No:70, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل گاردن بوتیک کوش آداسی

استخر سر باز، دارت، شیرجه، اسب سواری، ساحل اختصاصی، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، روزنامه، سیستم ایمنی، اتاق خانوادگی،سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل گاردن بوتیک کوش آداسی

باغ هتل گاردن بوتیک کوش آداسی

استخر هتل گاردن بوتیک کوش آداسی

اتاق هتل گاردن بوتیک کوش آداسی

 

 

ویلا دالاس کوش آداسی

 

 

 

ویلا دالاس ویلایی 3 طبقه است که در 6 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی و 350 متری دریا واقع شده و دارای آشپزخانه، تراس، حمام می باشد. 4 اتاق خواب و یک اتاق نشیمن دارد و آشپزخانه آن مجهز به گاز، یخچال، کتری برقی و ظروف آشپزخانه می باشد. ویلا بالکن و تراس با چشم انداز باغ دارد . ماشین لباسشویی و اتونیز در ویلا وجود می باشد. فاصله هتل تا لانگ بیچ 5 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 73 کیلومتر است. مسافران تور کوش آداسی آذر 94می توانند اقامت راحتی در این ویلا داشته باشند.

 

آدرس: Yavansu Mah. Aspınar Sit. No:16, 09400 Kusadası, Turkey

 

امکانات ویلا دالاس کوش آداسی

 

استخر سر باز، پارکینگ خصوصی رایگان، شاتل فرودگاه (با هزینه)، سیستم تهویه.

 

 

 

 ویلا دالاس کوش آداسی

 

 ویلا دالاس کوش آداسی

 

ویلا دالاس کوش آداسی

 

  ویلا دالاس کوش آداسی

 

 ویلا دالاس کوش آداسی

 

استخر ویلا دالاس کوش آداسی

 

هتل سزگینز پنشن ( Sezgin's Pension ) در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و 25 اتاق دارد که مجهز به وای فای، بالکن، سیستم تهویه، تلویزیون و ماهواره هستند. مسافران تور کوش آداسی تعطیلات دی 94می توانند در باغ ار صبحانه خود لذت ببرند و در استخر باغ هم به شنا بپردازند. این هتل حمام ترکی و سونا هم دارد که می توانید در آن به ریلکسیشن بپردازید.

آدرس: Aslanlar Cad. No: 75 - 77, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

استخر سر باز، سونا، ماساژ، حمام ترکی، شیرجه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

حیاط هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

اتاق هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

رستوران هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

استخر هتل سزگینز پنشن کوش آداسی

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی, ارزان ترین هتل های کوش اداسی, هتل های لوکس کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید فروم استانبول


 مرکز خرید فروم استانبول در سال 2009 میلادی در زمینی به مساحت 495.000 متر مربع  در منطقه بایرام پاشا استانبول گشایش یافت. این مرکز خرید به دلیل داشتن شهربازی های مختلف , آکواریوم ترکوازو ,موزه یخی و سرزمین ژوراسیک, رستوران ها و فست فودهای معتبر از جاذبه های گردشگری استانبول محسوب شده و از پاساژهای پر بازدید می باشد. در مرکز خرید فوروم مغازه های البسه ، کیف و کفش ، لوازم آرایش و سایر کالاهای مورد نیاز خانواده ها موجود می باشد و بیش از 280 مارک مشهور بین المللی در این مرکز شعبه دارند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز و آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول پاییز 94 می باشد. 

 

مرکز خرید فروم استانبول

 مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

 مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

 مرکز خرید فروم استانبول

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول در اکتبر 2005 در زمینی به مساحت 62475 مترمربع در شیسلی استانبول افتتاح شد . این مرکز خرید با  343 فروشگاه دارای 10 طبقه می باشد که 6 طبقه آن تجاری و 4 طبقه آن پارکینگ سرپوشیده به ظرفیت 2500 خودرو می باشد . تا قبل از گشایش مرکز خرید فروم، مرکز خرید جواهر استانبول به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته میشد و طبق آمار، روزانه نزدیک به 200 هزار نفر از آن بازدید می کنند.
در این مرکز خرید 14 رستوران منحصر به فرد، 10 سینما و سالن تئاتر، 34 فست فود، رستوران و فضاهای دیگری چون سینمای کودکان، سالن های بولینگ، لوناپارک (راه‌آهن پیج‌وخم‌دار) و... قرار دارد. صرف انواع غذاهای محلی و مطرح کشورهای مختلف، سرگرمی و تفریح، گذراندن ساعاتی خوش،  برنامه های فرهنگی هنری و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع باعث حضور تعداد بی شماری از مردم و گردشگران تور استانبول تعطیلات پاییز 94به این مرکز شده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول , ماکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مسجد رستم پاشا استانبول

مسجد رستم پاشا استانبول در سال ۱۵۶۱ به دستور رستم پاشا و توسط معمار سینان بنا شد و یکی از زیباترین بناهای هنر چینی کاری می باشد.ارزش اصلی این مسجد به دلیل نقش گل‌های میخک، لاله، مینا، زنبق، رز است که نمونه‌ای از چینی‌کاری قرن ۱۶ در دیوارهای شبستان ورودی و ستون‌های پافیلی داخلی می باشد.در طبقه پایینی این مسجد ۱٦ مخزن و مغازه برای تأمین نیازهای مسجد بنا شده است.معمار سینان که در دیگر آثارش همیشه طرفدار سادگی بود با توجه به ثروتمند‌بودن رستم پاشا و علاقه وی به تزئینات، این مسجد را متفاوت از دیگر آثارش و با تزئینات بیشتری طراحی کرده است و به هنر چینی کاری  در تور استانبول تعطیلات زمستان 94 توجه ویژه ای کرده است. 

مسجد رستم پاشا استانبول

مسجد رستم پاشا استانبول

 

بخش داخلی مسجد مستطیلی و قسمت مرکزی هشت ضلعی می باشد. گنبد بر روی ستون‌های طاق‌دار بزرگی است و طاق‌های گنبد روبروی هم می باشند. در چینی‌ کاری های این مسجد از موتیف‌های گیاه استفاده شده و در برخی از نقاط بر روی چینی‌ها از نوشته ها استفاده شده است.دیوار بین دیوار محراب و منبر با طرح شاخه پرشکوفه درختان تزئین شده و اثری بی نظیر و متفاوت از قرن شانزدهم می باشد.بازدید از این مسجذ ریبا برای مسافران تور استانبول تعطیلات دی 94بینظیر می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد رستم پاشا استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل 5 ستاره سورا ایاصوفیا در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده و 246 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، حمام، سشوار، دمپایی و ... هستند. بعضی از اتاق ها چشم انداز شهر و برخی دیگر چشم انداز زیایی از مسجد ایاصوفیا دارند. در این هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای خوشمزه سنتی ترکی و بین المللی موجود می باشد. فاصله هتل تا میدان سلطان احمد و مسجد آبی  293 متر است همچنین ایستگاه ترامو سلطان احمد نیز در 150 متری هتل است که رفت و آمد را برای مسافران تور استانبول آذر 94آسان می سازد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک نیز 21 کیلومتر است.

آدرس: Divanyolu Cd. Alemdar Mh. Ticarethane Sk. No:10 Sultanahmet, Fatih, 34122 Istanbul, Turkey

امکانات هتل سورا ایاصوفیا استانبول

 استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان

 

 

 

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

اتاق هتل سورا ایاصوفیا استانبول

هتل سورا ایاصوفیا استانبول

رستوران هتل سورا ایاصوفیا استانبول

 

 

 

هتل آلککلار کبان استانبول

 

هتل 4 ستاره الککلار کبان (ALkoclar Keban) استانبول در 51 متری میدان تکسیم قرار دارد و تا خیابان استقلال 2 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها چشم انداز پانورامایی از بسفر و شهر دارند و دکوربندی آن ها به سبک آرت دکو است و دارای امکانات حمام، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، وای فای رایگان و ... می باشند . مسافران تور استانبول زمستان 94می توانند روز خود را با صبحانه کامل رستوران روف آغاز کنند و از چشم انداز بسفر لذت ببرند. فاصله هتل تا ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی کمتر از 2 دقیقه پیاده روی است.

آدرس:  Sıraselviler Cad.No:17 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل آلککلار کبان استانبول

سونا (رایگان)، اسپا، ماساژ، حمام ترکی(رایگان)، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس (رایگان)، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه (رایگان)، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی (رایگان)، وای فای رایگان

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

هتل الککلار کبان استانبول

هتل الککلار کبان استانبول

هتل الککلار کبان استانبول

اتاق هتل الککلار کبان استانبول

هتل الککلار کبان استانبول

رستوران هتل الککلار کبان استانبول

 

 

هتل ایپوس استانبول

 

 هتل سه ستاره ایپوس (Epos) در 150 متری دریای مارمارا فرار دارد و 10 دقیقه رانندگی تا فرودگاه آتاترک فاصله دارد. این هتل 37 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، تلویزیون و ... هستند و با وسایل چوبی مدرن و رنگ های خنثی دکوربندی هستند. صبح ها در این هتل صبحانه بوفه با میوه های تازه سرو می شود. فاصله هتل تا مسجد آبی و بازار ادویه 8 کیلومتر و تا مرکز خرید گالریا چند قدم است. مسافران تور استانبول دی 94می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 آدرس: Istanbul Cad. Havlucular Sok. No:3 Bakırkoy, Bakirkoy, 34140 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ایپوس استانبول

 روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

هتل ایپوس استانبول

هتل ایپوس استانبول

هتل ایپوس استانبول

 اتاق هتل ایپوس استانبول

هتل ایپوس استانبول

رستوران هتل ایپوس استانبول

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول ,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید اوتلت مال دبی

اوتلت مال به عنوان تنها مرکز خرید دبی با قابلیت ارایه تخفیف ویژه در تمام طول سال امکان دسترسی همگان به معتبرترین مارکهای جهان با کمترین هزینه را فراهم میکند. این مرکز خرید مجموعه ای از فروشگاههای معتبر می باشد که برای بیش از 1200 نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامبیوتر، لوازم ورزشی و ... بین 30% تا 90% درصد تخفیف ویژه در تمام طول سال ارایه می دهد  این مرکز خرید روزهای شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 10 شب و روزهای پنجشنبه تا جمعه 10 صبح تا 12 شب پذیرای مسافران تور دبی 94می باشد. 

در اوتلت مال شهر بازی  "چاکی" وجود دارد که در آن کودکان  می توانند از بازی های هیجان انگیز لذت ببرند، در رستوران "چاکی" نیز انواع غذاهای خوشمزه فست فودی با مواد اولیه تازه با سالمترین روش پخت سرو می شود.

 

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

مرکز خرید اوتلت مال دبی

 

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی در سال 2000  و در جاده شیخ زاید دبی افتتاح شد. این مرکز خرید پنج دقیقه از مرکز تجارت جهانی، پانزده دقیقه از فرودگاه و بیست دقیقه از منطقه آزاد جبل علی  فاصله دارد و مسافران تور دبی دی 94به راحتی می توانند از این پاساژ خرید کنند. 

مرکز خرید مزایا دبی

این مرکز خرید شامل دو طبقه خرده فروشی و 4 رستوران و کافی شاپ می باشد و سه طبقه بالایی این مرکز خرید شامل 132 آپارتمان مسکونی مجلل و 48 اداره است . از امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بدنسازی، سونا، دو استخر شنا، پارکینگ ماشین اشاره کرد.

مرکز خرید مزایا دبی

مرکز خرید مزایا دبی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی ,مراکز خرید خوب دبی , بهترین مراکز خرید دبی ,مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک مشرف دبی

 

پارک مشرف یکی از پارک‌های دبی و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی است. «پارک مشرف» با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارک دبی می‌باشد ودر جاده الخوانیج در ۹ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده‌ها می‌باشد. در این پارک درختان صحرایی مانند: مانند: کُور، کُنار، کِرت، سمر ، گز، سَلَم به وفرت وجود دارد. بازدیدکنندگان با پرداخت ۱۰ درهم می‌توانید با اتومبیل وارد پارک شوند.مسافران تور دبی تعطیلات دی 94 می توانند از این پارک زیبا دیدن کنند.

 

پارک مشرف دبی

پارک مشرف دبی

پارک مشرف دبی

از بخش‌های جالب این پارک می‌توان به خانه‌های مینیاتوری ساخته شده متعلق به ملل مختلف جهان اشاره نمود.

پارک مشرف دبی

 یک ترن نیز گردشگران را بعد از ظهرها دور تا دور پارک می‌گرداند. شتر سواری، اسب سواری و بازی در محوطهٔ ویژه بازی بچه‌ها از دیگر سرگرمی‌های این پارک است. استخرهای شنا نیز ویژه آقایان و بانوان موجود است. دوچرخه و اسکیت سواری ممنوع می‌باشد.

 

مجلس غریفه دبی

مجلس غریفه دبی یکی از جاذبه های گردشگری دبی است که در انتهای منطقه جمیرا در پارک کوچکی در سال 1955 ساخته شد.این مسجد اقامتگاه تابستانی حاکم وقت شیخ راشد بود و یک ساختمان ساده دو طبقه از گچ، سنگ و مرجان می باشد که در و پنجره‌هایی از چوب ساج دارد.طبقه اول این ساختمان یک ایوان است و در طبقه دوم، مجلس آن قرار دارد که فرش‌ها، بالش‌ها،تفنگ، قوری‌های قهوه، چراغ‌های توری در آن به صورتی کاملا زیبا و مرتب چیده شده اند.این ساختمان دارای یک تراس نیز می باشد که مشرف به دریا است و از آن برای خوابیدن استفاده می شده است.شهرداری دبی در بیرون این بنا یک باغ اضافه کرده و برای آبیاری آن از کانال های قدیمی استفاده می کند.مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94می توانند از این بنای تاریخی و زیبا دیدن کنند.

 


مجلس غریفه دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی, جاذبه های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 

هتل لوکس 4 ستاره پر آکوام دیزرت پالم (PER AQQUM Desert Palm) در خیابان الاویر قرار دارد. این هتل 38 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام و ... هستند. هتل پر آکوام دو رستوران ممتاز به نام های  "ریر" و "اپیکیور" دارد که هر دو به دلیل کیفیت بالای خود صاحب جوایز بین المللی هستند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به تنیس، اسب سواری، تماشای پرندگان و ... اشاره کرد.فاصله دیزرت پالم تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی است و همچنین فاصله هتل تا مرکز دبی و خیابان شیخ زاید تقریبا 15 دقیقه رانندگی است. مسافران تور دبی آذر 94می توانند در این هتل اقامت راحتی ذاشته باشند.

آدرس: Al Awir Road, 103635 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، هاکی، دوچرخه،اسب سواری، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم گرمایشی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

مسافران تور دبی 94  می توانند از امکانات این هتل لذت ببرند.

 

 

 

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

اتاق هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 رستوران هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

استخر هتل پر آکوام دیزرت پالم دبی

 

 

هتل القصر مدینات دبی

 

 

 

 هتل 5 ستاره القصر مدینات در ساحل جمیرا واقع شده و 2 کیلومتر ساحل اختصاصی دارد. از این هتل به پارک آبی وایلد وادی از طریق یک کانال آبی راه ارتباطی وجود دارد و مهمانان این هتل می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده کنند. هتل همچنین در کنار بازار مدینات جمیرا قرار دارد. فاصله هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه رانندگی است. هتل القصر مدینات  292 اتاق دارد که چشم انداز خلیج فارس یا باغ دارند. یک رستوان دریایی در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور دبی دی 94می توانند انواع غذاهای خوشمزه دریایی را در این رستوران میل کنند علاوه بر این رستوران این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد.  

 

آدرس: Jumeirah Beach Road, Madinat Jumeirah Resort, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates

 

امکانات هتا القصر مدینات دبی

 

استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

 

 

 

هتل القصر مدینات دبی

 

هتل القصر مدینات دبی

 

هتل القصر مدینات دبی

 

اتاق هتل القصر مدینات دبی

 

هتل القصر مدینات دبی

 

استخر هتل القصر مدینات دبی

 

هتل القصر مدینات دبی

 

رستوران هتل القصر مدینات دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

آب انبارکیش

يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم الايام در جزيره كيش، ساخت آب انبار بوده است. در سال 1372 جهت جمع آوري آب هاي سطحي، يك آب انبار دو قلو با پنج بادگير به سبك معماري سنتي يزدي در محل يك آب انبار باستاني در تور کیش 94 محدوده شهر حريره در نزديكي مجموعه درخت سبز ساخته شد.با توجه به ساخت و سازهاي كيش و از بين رفتن مسير آبهاي سطحي منتهي به آب انبارهاي سنتي، اين آب انبارها كاربري اصلي خود را از دست داد و امروزه از دستگاه هاي آب شيرين كن براي تهيه آب شيرين استفاده مي شود. معماري خاص اين بنا ياد آور ايام گذشته و براي گردشگران بسيار جالب و ديدني است.

 

 

درخت سبز کیش


در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، آب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است سرسبزي محوطه ساختمان‌ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي مي‌كند. اما يكي از عواملي كه سياحت‌كنندگان را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است .درخت سبز كهنسال‌ترين درخت «لور» جزيره است و احتمالا بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در تور کیش 94 نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندند.مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است. يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد. 

 

 

ساحل زيبای كیش


ساحل زیبای كیش يكی از جاذبه هاي طبيعی اين جزيره به شمار ميرود .خاك كيش داراي ساختاری مرجانی بوده و با رنگ نقره اي خود در زيرآفتاب از درخشندگی چشم نوازی دارد . اين ويژگي را بسياري از سواحل دنيا كه از ماسه در  تور کیش دی 94 خاكستري پوشيده شده اند، ندارند.

 

آب دريا در ساحل اين جزيره شفاف و روشن است و تا فاصله‌اي دور می توان كف دريا را به راحتی ديد . كارشناسان محيط‌زيست اين خاصيت را به وجود مرجان‌ها در پيرامون جزيره نسبت مي دهند و باور دارند كه مرجان‌ها به صورت طبيعي سبب تصفيه آب و ذلالی و زيبايي سواحل جزيره هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

بازار پانیذ کیش

مركز خرید پانیذ یكى از بازارهاي پرطرفدار جزیره تور کیش پاییز 94 است كه بین مراكز خريد پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت جزيره جا گرفته. امركز خريد پانيذ در دو طبقه، شامل فروشگاه هاي مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد.

 

 

بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش است و اکنون نزدیک به ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد 
این بازار در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... مشغول به فعالیت هستند . 
بازار ونوس بیشتر بازاری است برای عرضه پوشاک زنانه و کمتر تور کیش تعطیلات زمستان 94 در آن فروش سایر محصولات خانگی مشاهده میشود . 
بازار ونوس تقریبا در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی قرار دارد و اکثر مسافران که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند
 

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه،بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند. در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش تعطیلات دی 94قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

مرکز خرید دامون کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لوتوس كيش


هتل 4 ستاره لوتوس کیش که نام قدیمی آن هتل لاله بوده است، در سال 1390 بازگشایی شده است. هتل لوتوس کیش به شکل بسیار زیبایی به سبک طراحی ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان زینت و ساخته شده است. هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق می باشد که دارای امکانات مناسبی برای آسایش میهمانان است. هتل لوتوس کیش از لخاظ نزدیکی به بازار، به بازارهای مروارید و زیتون نزدیک است. هتل لوتوس تور کیش دی 94دارای امکاناتی نظیر: لابی، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی سرپوشیده، لاندری ، آسانسور، فضای سبز، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه می باشد.

 

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش زمستان 94گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

 

هتل آبادگران کیش

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه   تور کیش آذر 94 می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد.

امکانات هتل آبادگران کیش

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

هتل آبادگران کیش

پذیرش هتل آبادگران کیش

راهروی هتل آبادگران کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()