نوشته شده توسط : ادمین

هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانا سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوعی را برای سرو مسافران گردشگران تور دبی پاییز 94 ميکند.

امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و... مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


هتل 4 ستاره آونیو دبی در خیابان رقه بنا شده و در مجموع از 133 اتاق تشکیل شده  است. نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در این هتل فروشگاه های زیادی وجود دارد. این هتل دارای یک استخر روباز می باشد که روی پشت بام هتل قرار گرفته است. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در این هتل یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد در دسترس میهمانان می ابشد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس مجهز هستند. از دیگر امکانات هتل کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده برای گردشگران تور دبی مهر 94 است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و... مسافران تور دبی پاییز 94 می توانند اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند .

 


هتل 4 ستاره امارات گرند دبی در اتوبان شیخ زائد دبي بنا شده است. این هتل در مجموع از 409 تشکیل شده که همگی مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز برای مسافران تور دبی پاییز 94 ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان تور دبی مهر 94 در نظر گرفته شده است.

 

 امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بوفه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


هتل 4 ستاره رامادا کنتینینتال دبی

هتل 4 ستاره رامادا کنتینینتال دبی در شهر دیره دبی بنا شده است. این هتل شامل اتاقهای استاندارد، دلوکس و 27 سوئیت برای مسافران  تور دبی مهر 94 می باشد.  این هتل 10 دقیقه، با ماشین، تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز تجاری شهر فاصله دارد و به دریا نزدیک است. در این هتل خدمات نگهداری از کودکان نیز به میهمانان تور دبی پاییز 94 ارایه می شود.

_کنتینیتال.jpg

امکانات هتل رامادا کنتینینتال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، امکانات باربیکیو، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، بیلیارد، استخر روباز، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...مسافران دبی می توانند اقامت راحتی را در این هتل داشته باشند

 


هتل 4 ستاره رامی رویال دبی

هتل 4 ستاره رامی رویال دبی در مجاورت مرکز تجارت جهانی، خیابان شیخ زیاد و مناطق ساحلی و تجاری شهر دبی قرار دارد. این هتل در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز وجود دارد. رستوران هتل در روی پشت بام قرار دارد. باشگاه شبانه اروپایی که در طبقه 4 هتل قرار دارد تفریحات زنده برای مهمانان تور دبی برگزار می کند.

 

_رویال.jpg

 

امکانات هتل رامی رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، خدمات خانه داری، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، فکس و کپی، آرایشگاه، مرکز بدنسازی، صرافی، بیلیارد، سونا، ماساژ، استخر روباز و...

 


هتل 5 ستاره سوفیتل دبی جمیرا بیچ در شهر جدید دبی و در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 438 اتاق تشکیل شده است. مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دبی و منطقه آزاد Jebel Ali  به صورت سواره 7 دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله هتل تا تفریحگاه ساحلی 1 کیلومتر است. از امکانات دیگر هتل پارکینگ رایگان برای مسافران  تور دبی پاییز 94  می باشد. دریای خلیج فارس روبروی این هتل قرار گرفته است.مسافران  تور دبی مهر 94 میتوانند در این هتل اقامت خوبی داشته

_سوفیتل_دبی.jpg

امکانات هتل سوفیتل دبی جمیرا بیچ:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، سونا، استخر روباز، سرویس نگهداری از کودکان و...

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. این خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و ... را دارد . گردشگران تور دبی در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

گردشگران تور دبی مهر94 می توانند از تماشای این خانه لذت ببرند .


موزه دبی :

یکی از مکانهای دیدنی و جذاب دبی موزه دبی است .این موزه در قلعه ی الفهیدی که در سال 1800 میلادی تاسیس گردید واقع شده است و از بناهای تاریخی دبیاست .در قدیم این مکان به عنوان قلعه برای دفاع از شهر مورد استفاده قرار می گرفت. و در زمانهای دیگر مرکز پادشاهان زندان و حکومت دبی بود.این قلعه از صدف مرجان نیز بنا شده است و سقف این قلعه از گل، ساقه برگ درخت نخل وگچ ساخته شده است.درب ورودی این قلعه از میخکهای آهنی ساخته شده . و جنگهای آن زمان از در و دیوارهای خراشیده نمایان است.در هنگام ورود میتوانید عکسهای هوایی،نقشه های قدیمی خلیج فارس از سال شصت تا هشتاد میلادی مشاهده نمایید.ابزارهای موسیقی این موزه ی تاریخی چنگ،طبل، فلوت و نی است که از پوست بز تشکیل شده است.و همچنین ابزار جنگی آن زمان از قبیل زره ، نیزه، شمشیر، پیکانها،تپانچه در این موزه نمایش داده می شود. گردشگران تور دبی با تهیه بیلیط می توانند از این موزه دیدن فرمایند .

                                                           مسافران تور دبی پاییز 94  که تاریخ علاقه مند می باشند می توانند از تماشای این موزه لذت ببرند .

 

       


 

آبنمای دبی

آبنماهای زیبا دبی در مجاور دبی مال و در دریاچه ی برج خلیفه واقع شده است . سرمایه گذاری این آبنماها 800 میلیون درهم معادل 218 میلیون دلار است . این آبنماهای زیبا در 25 رنگ مختلف و 6600 چراغ استو ارتفاع پرتاب این آبها تا 150 متر است و طول این آبنماها بیش از 200 مترمی باشد . گردشگران تور دبی می توانند از تماشا رقص آب موزیکال این آبنما لذت ببرند .

 همچنین مسافران تور دبی مهر94 می توانند با اقامت در هتل های نزدیک این آبنما به راحتی شاهد این رقص آب شوند .


کافی شاپ یخی دبی

این اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 الی 50 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ و سرما را تجربه کنند. به مسافران تور دبی پاییز 94پیش نهاد می کنم لحظاتی را در این کافه زیبا سپری کنند .

 


پارک آبی دریم لند دبی

این پارک زیبا دارای 250 هزار مترمربع باغ و محوطه برای مسافران تور دبی مهر94 است و از بزرگ ترین پارک های آبی جهان می باشد.این پارک آبی دارای رودخانه کم تحرک، استخر موج، استخری با شوری زیاد می باشد که گردشگران تور دبی پاییز 94 می توانند بر روی آب آن شناور بمانند. در این پارک  انواع رستوران و کافی شاپ وجود دارد و برای تأمين جاي خواب نیز کلبه هایی برای گردشگران تور دبی درست کرده اند .باغ این پارک بسیار سر سبز با درختانی زیبا مزین شده است.

این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر قابل استفاده برای گردشگران تور دبی نیز می باشد . لازم یه ذکر است هزينه‌ ورودي این پارک برای بزرگسالان 100 درهم، براي کودکان 4 تا 12 سال 70 درهم و برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. از امکانات این پارک پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از 1500 خودرو می باشد . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, جاذبه های دیدنی دبی, جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 هتل آپارتمان 5 ستاره ناسیما تاورز در خیابان معروف شیخ زاید، روبروی مرکز تجارت جهانی واقع شده است. این هتل در کنار هتل رادیسون رویال قرار دارد و در امکاناتی مثل باشگاه و استخر با آن هتل مشترک است. هتل ناسیما تاورز برای آن دسته از مسافران تور دبی که به منظور حضور در نمایشگاه به این شهر سفر میکنند گزینه بسیار مناسبی است چون از این هتل با 5 دقیقه رانندگی می توان به مرکز نمایشگاه های بین المللی رسید. این هتل 119 آپارتمان دارد که امکانات تلویزیون و دی وی دی پلیر دارند و آشپزخانه آن مجهز به مایکروفر، ماشین ظرفشویی و کابینت های زیبای چوبی است. فاصله هتل تا ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی 10 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر است.

در تور دبی 94 در این هتل اقامت کنید

 

امکانات هتل آپارتمان ناسیما تاورز

استخر سرباز، سونا، اسپا، ماساژ، پارکینگ رایگان، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، آسانسور، وای فای(با هزینه) .

 

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

اتاق هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

رستوران هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

استخر هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز

باشگاه هتل آپارتمان ناسیما تاورز

هتل آپارتمان ناسیما تاورز 

اتاق جلسه هتل آپارتمان ناسیما تاورز



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان ناسیما تاورز,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 هتل 4 ستاره پریمیر سیتی در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد. از نظر دسترسی به وسایل نقلیه عمومی این هتل در کنار ایستگاه مترو است و مسافران تور دبی به راحتی با این مترو می توانند در شهر رفت و آمد کنند. این هتل دارای 270 آپارتمان بزرگ و مدرن مجهز به تلویزیون و بالکن است که آشپزخانه آن دارای امکانات میز ناهار خوری و یخچال می باشد. در این هتل رستوران های مختلفی وجود دارد که در یکی صبحانه، ناهار و شام، در دیگری غذاهای دریایی و در کافه نیز اسنک سرو می شود. برای ریلکسیشن می توان از استخر سرباز، سونا و باشگاه این هتل استفاده کرد. فاصله این هتل تا مارینا 16/9 و تا فرودگاه بین المللی دبی 24/1 کیلومتر است و با 15 دقیقه رانندگی نیز می توان به دبی مال رسید.

در تور دبی 94 از این هتل زیبا دیدن کنید

 

آدرس: Sheikh Zayed Road, Beside Business Bay Metro Station, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

استخر سرباز، سونا، باشگاه، رستوران، اسنک بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویبس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور.

 

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

 هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

آپارتمان هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

چشم انداز آپارتمان هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

رستوران هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران آبشار دبي


 رستوران آبشار دبي

مجموعه رستوران هاي آبشار دبي جزو رستوران هاي زنجيره اي آن مي باشد و اولين شعبه آن در سال 2000 در خيابان معروف آل مكتوم تاسيس شد . اين رستوران داراي فضاي سنتي مي باشد و در آن غذاهاي ايراني و سنتي سرو مي شود . طعم خوب غذاها و فضاي آن باعث شده تا بسياري از گردشگران تور دبي 94براي يك بار هم كه شده در اين رستوران به صرف غذا بپردازند .

 رستوران آبشار دبي



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران آبشار ,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران البرز دبي


اين رستوران يكي از رستوران هاي ايراني دبي مي باشد . در اين رستوران انواع غذاهاي ايراني طبخ مي شود و شما گردشگران تور دبي 94مي توانيد از طعم لذيذ غذاهاي ايراني در اين مكان لذت ببريد . اين رستوران در بزرگراه شيخ زايد واقع شده است .

 رستوران البرز دبي



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران البرز دبي,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 464
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران ايراني شبستان دبي


اين رستوران يكي از بهترين رستوران هاي ايراني در دبي مي باشد كه در آن غذاهاي خوش مزه ايراني با بهترين كيفيت ارائه مي شود . پيش غذاي اين رستوران نان گرم تازه با ماست خانگي مي باشد و براي دسر هم بستني فالوده با زعفران و گلاب سرو مي شود . شما مسافران تور دبي 94مي توانيد در اين رستوران از غذاهاي آن لذت ببريد .

 رستوران ايراني شبستان دبي

رستوران ايراني شبستان دبي



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ايراني شبستان دبي,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران حاتم دبي


اين رستوران يك رستوران ايراني در دبي مي باشد كه در آن انواع غذاهاي ايراني با كيفيت و طعم بسيار خوب سرو مي شود . رستوران حاتم داراي چند شعبه در دبي مي باشد . قيمت غذا در اين رستوران ها نيز مناسب مي باشد و شما گردشگران تور دبي 94 مي توانيد از صرف غذاهاي خوشمزه ايراني در اين رستوران لذت ببريد .

رستوران حاتم دبي

 

رستوران حاتم دبي

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران حاتم دبي,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران apple دبي


اين رستوران در ميدان جمال عبدالناصر واقع شده است . در اين رستوران علاوه بر غذاهاي ايراني غذاهاي فرنگي نيز سرو مي شود . شما گردشگران
 تور دبي 94مي توانيد در اين رستوران از طعم خوب غذاهاي ايراني لذت ببريد .

رستوران apple دبي

 

رستوران apple دبي

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران apple دبي,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

رستوران ايران زمين دبي


اين رستوران يك كافه رستوران ايراني در دبي مي باشد كه در پايين هتل كنكورد واقع شده است . در اين رستوران انواع غذاهاي ايراني با بهترين كيفيت سرو مي شود . شما مسافران تور دبي 94مي توانيد در اين رستوران از طعم غذاهاي لذيذ ايراني لذت ببريد .

 رستوران ايران زمين دبي

رستوران ايران زمين دبي



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ايران زمين دبي,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی تعطیلات عید فطر 94 از بودن در این رستوران زیبا لذت خواهید برد.  رستوران حاتم در دبی شعبه های مختلفی دارد که یکی از آن ها در سیتی سنتر دیره واقع است. این رستوران ایرانی با فضای گرم و صمیمی خود روزانه از مسافران بیشمار تور دبی پذیرایی می کند. در این رستوران انواع غذاهای کبابی و خورشت های ایرانی با قیمت مناسب عرضه شده و مواد غذایی آن سالم و تازه می باشد. با حضور در این رستوران لحظات مفرح و آرامش بخشی خواهید داشت.

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی 

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

رستوران حاتم دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران حاتم دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی 94 در این رستوران لحظات آرامش بخشی را تجربه خواهید کرد.رستوران تهران سه شعبه در دبی دارد که هر سه تقریبا در یک زمان افتتاح شدند ویکی از آن شعبه ها در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد. این رستوران ایرانی  هر روز  از ساعت 12 ظهر تا 1 نصفه شب باز می باشد و در آن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی شامل پیش غذا، غذای اصلی، دسر، انواع سالاد ها، انواع نوشیدنی ها سرو می شود. رستوران تهران با محیطی گرم و صمیمی، دکوراسیونی آرامش بخش و کارکنانی خدمت رسان و غذاهای با کیفیت و خوشمزه،  لحظات آرامش بخشی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

 

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی

رستوران تهران دبی



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران تهران دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 در تور دبی تیر 94 از بازدید این رستوران زیبا لذت خواهید برد. رستوران شبستان دبی در هتل رادیسون بلو قرار دارد و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی در این رستوران سرو می شود. فضای سنتی ایرانی این رستوران محیط دلچسبی را برای گذراندن اوقات خوش فراهم آورده است. در این رستوران در بیشتر شب ها موسیقی زنده نواخته می شود .مسافران تور دبی می توانند در این رستوران اوقات خوشی را تجربه کنند. در این رستوران نان های داغ و خوشمزه پخته می شود و غذاهای آن تازه و خوشمزه می باشد. رستوران شبستان چشم انداز زیبایی از خور دبی دارد.

 رستوران شبستان دبی

 رستوران شبستان دبی

 رستوران شبستان دبی

 رستوران شبستان دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران شبستان دبی ,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

رستوران دو طبقه جام جم در خیابان ساحل جمیرا قرار دارد و بسیار بزرگ و جادار می باشد. این رستوران ایرانی با محیط بسیار آرامش بخش و کارکنان مودب و خدمت رسان، فضای گرمی را برای صرف غدا پدید آورده است. در این رستوران موسیقی زنده نواخته می شود و با توجه به کیفیت خوب غذاهای آن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.  در تور دبی تابستان 94  از صرف غذا در این رستوران لذت خواهید برد.

 

 

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

رستوران جام جم دبی

در این رستوران علاوه بر غذهای ایرانی، غذاهای مدیترنه ای و انواع چای و قهوه نیز سرو می شود. در رستوران جام جم  امکان نشستن در فضای باز و باغ نیز وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند در این رستوران آرام و دنج لحظات خوبی را سپری کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران جام جم دبی,رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.در تور دبی 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...در تور دبی تعطیلات خرداد 94 از این امکانات لذت خواهید برد.

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

رستوران هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 در تور دبی 94 از این هتل بازدید کنید.هتل ویدا داون تاون دبی یک هتل چهار ستاره 6 طبقه است که در سال 2007 ساخته شد.از این هتل اتوبوس رایگان به مقصد دبی مال وجود دارد که در آن جا صدها مغزه و فروشگاه وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به خرید بپردازند.این هتل 6 طبقه دارای 156 اتاق می باشد که دارای وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند.در تور دبی 94 از این امکانات بهره مند شوید .

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی

رستوران، روم سرویس 24 ساعته،سالن بدنسازی، بیزنس سنتر، مرکز کنفرانس، یک اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور، باغ و.... 

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

اتاق هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

اتاق هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

استخر هتل ویدا داون تاون دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویدا داون تاون دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

 در تور دبی 94 از این پارک زیبا دیدن کنید.پارک آبي دریم لند دبی دارای 250 هزار مترمربع باغ و محوطه است و یکی از  بزرگ ترین پارک های آبی جهان می باشد.این پارک آبی دارای رودخانه کم تحرک، استخر موج، استخری با شوری زیاد می باشد که می توان بر روی آب آن شناور ماند.در تور دبی خرداد 94 از این پارک لذت خواهید برد. در این پارک انواع کافي‌شاپ و رستوران وجود دارد و برای تأمين جاي خواب نیز کلبه هایی در دسترس است.باغ این پارک بسیار زیبا و پر از درختان و چمن های سر سبز می باشد.

این پارک هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعداز ظهر آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد و هزينه‌ ورودي آن برای بزرگسالان 100 درهم، براي کودکان 4 تا 12 سال 70 درهم و برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. این پارک دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از 1500 خودرو می باشد.

پارک آبي دریم لند دبی

 پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

پارک آبي دریم لند دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی دریم لند دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی 94 از این جاذبه توریستی دیدن کنید.پارک سگا دبی در آگوست 2008 در دبی مال  افتتاح شد این پارک با مساحت 76000 فوت مربع از بزرگ ترین پارک های سرپوشیده دبی می باشد .این پارک دو طبقه دارای بیش از 170 بازی مهیج می باشد که مناسب سنین کودکان و بزرگسالان می باشد  .در تور دبی خرداد 94 از بودن در این مکان لذت خواهید برد.این پارک زیبا تجربه هیجان انگیز و فراموش نشدنی ای را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.این پارک در طبقه دوم دبی مال واقع شده و یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 11 شب و پنج شنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد.مسافران تور دبی می توانند در این پارک زیبا به تفریح بپردازند.

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

پارک سگا دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک سگا دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی 94 از این کافی شاپ دیدن کنید.کافی شاپ یخی دبی اولین کافی شاپ در منطقه است که از یخ ساخته شده در دارای ظرفیت حدود 40 نفر است.کلیه میز و صندلی های این کافی شاپ از یخ درست شده و برای نشستن روی آن پوست مخصوص انداخته می شود.در تور دبی تعطیلات خرداد 94 از این مکان لذت ببرید.قبل از ورود به داخل کافی شاپ به هر کدام از مشتریان، لباس های مخصوص داده می شود تا از سرمای محیط در امان باشند. این کافی شاپ در مرکز شهر دبی قرار دارد و مسافران تور دبی می توانند در حالی  که دمای بیرون 40 درجه است در داخل این کافی شاپ دنیایی از یخ را تجربه کنند.

کافی شاپ یخی دبی

کافی شاپ یخی دبی

کافی شاپ یخی دبی

کافی شاپ یخی دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: کافی شاپ یخی دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی 94 هتل رگال پلازا دبی یک هتل سه ستاره 7 طبقه است که در سال 2001 در منطقه بر دبی گشایش یافت و در سال 2012 مورد نوسازی قرار گرفت.فاصله این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر و تا سیتی سنتر دیره 3.5 کیلومتر است.این هتل دارای سه رستوران می باشد که انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی در آن سرو می شود. تعداد اتاق های این هتل 87 عدد است که همه اتاق ها مجهز به اینترنت، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه و ... می باشد.مسافران تور دبی اقامت خوشی را در این هتل خواهند داشت.

 امکانات هتل رگال پلازا دبی 

در تور دبی 94 پارکینگ، اینترنت رایگان در تمام هتل، پذیرش 24 ساعته، بار، آسانسور، خدمات لاندری، مرکز بیزنس، روم سرویس، خدمات تور، استخر، سالن، کافی شاپ، استخر و ... 

 

 

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رگال پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی 94 در این هتل اقامت شیرینی خواهید داشت.هتل لردز دبی در منطقه بر دبی قرار دارد. این هتل دارای 117 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره، حمام، تلفن، یخچال، چای/قهوه ساز، مینی بار، اینترنت و ...می باشند.فرودگاه بین المللی دبی در 4 کیلومتری این هتل قرار دارد.در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود و در نزدیکی هتل نیز تعداد بسیار زیادی از رشستوران های بین المللی وجود دارد.در تور دبی اردیبهشت 94 در این هتل اقامت کنید. این هتل به جاذبه های گردشگری دبی نزدیک می باشد.در تور دبی اقامت در این هتل خوی رضایت بخش خواهد بود.

امکانات هتل لردز دبی

اتاق های پاک، اتاق سیگار، سرویس اجاره دوچرخه، خدمات تور، سونا، جکوزی، استخر، حمل و نقل به فرودگاه، رستوران، لاندری، آسانسور و ... . در تور دبی 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لردز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
هتل عربین پارک دبی هتل سه ستاره در منطقه بر دبی می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا ایستگاه مترو یونین 400 متر است و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به نقاط مختلف این شهر رفت و آمد کنند.این هتل دارای 318 اتاق است که کلیه اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، تلفن، حمام، روم سرویس، چای/قهوه ساز و ... می باشند.

امکانات هتل عربین پارک دبی

در تور دبی 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.صبحانه، اینترنت بیسیم رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، روم سرویس، استخر، سالن بدنسازی، اتاق پاک، اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، نگهدارای از کودکان و... می باشد.

هتل عربین پارک دبی

هتل عربین پارک دبی

هتل عربین پارک دبی

اتاق هتل عربین پارک دبی

هتل عربین پارک دبی

استخر هتل عربین پارک دبی

هتل عربین پارک دبی

رستوران هتل عربین پارک دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل عربین پارک دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

در تور دبی اردیبهشت 94 در این هتل اقامت شیرینی داشته یاشید.هتل سیاج دبی یک هتل سه ستاره است که در منطقه دیره دبی و نزدیک خیابان الرقه و میدان ساعت است.در تور دبی 94 این هتل نزدیک مراکز تجاری و مناطق تورریستی می باشد و فرودگاه بین المللی دبی و ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل می باشد.این هتل دارای 61 اتاق است که به تازگی نوسازی شده اند و دارای امکانات نورکافی، مبلمان  مدرن، تلویزیون، حمام و ... می باشند. پرسنل این هتل با رویی گشاده از مسافران تور دبی استقبال می کنند و این هتل از هتل های پاکیزه و تمیز دبی بشمار می رود.

امکانات هتل سیاج دبی 

رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، استخر روباز در بام هتل، صندوق امانات ، ترانسفر فرودگاهی ، صرافی، لاندری، فکس و کپی، خدمات گردشگری، روم سرویس، پارکینگ رایگان، آرایشگاه و ... در تور دبی 94 در این هتل اقامت کنید.

هتل سیاج دبی

هتل سیاج دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیاج دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

میدان ماهی دبی

 

مسافران تور دبی 94 از این میدان دیدن کنند.میدان ماهی دبی در مرکز شهر دبی قرار دارد و در وسط این میدان یک مجسمه ماهی بزرگ و بسیار زیبا وجود دارد که در منطقه دیره دبی بسیار معروف می باشد. این میدان سه خیابان اصلی صلاح الدین، خیابان بیمارستان آل مکتوم و خیابان عمر را به هم متصل می کند و هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید، مغازه ها و صرافی های بسیاری حول این میدان ساخته شده اند که مسافران تور دبی می توانند برای چنج پول خود به راحتی از خدمات این صرافی ها بهره گیرند.

 

میدان ماهی دبی

میدان ماهی دبی

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: میدان ماهی دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک زعبیل دبی

 

مسافران تور دبی 94 از این پارک دیدن کنند.پارک زعبیل دبی در بزرگراه شیخ زاید قرار دارد و یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد.این پارک دارای فضای سبز بزرگ می باشد و محلی خوب برای پیکنیک های خانوادگی است و میتوان غذا را در این پارک زیبا میل و به استراحت پرداخت.در این پارک محل های بازی برای کودکان وجود دارد و می توان سه چرخه های کوچک برای کودکان کرایه کرد.از دیگر امکانات این پارک، زمین گلف و زمین ورزشی است که مسافران تور دبی می توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند. همچنین این پارک دارای سالن تئاتر و مرکز برگزاری نمایشگاه و سالن سینمای آی مکس می باشد.هزینه ورودی این پارک برای هر نفر 5 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.

 

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسافران تور دبی 94 از این مکان دیدن کنند.قلعه الفهیدی‌ دبی قدیمی ترین بنای دبی است که در سال 1800 ساخته شده است.در زمان های قدیم از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده میشدیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل درست شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند از آن بازدید کنند. 

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: قلعه الفهدی دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسافران تور دبی 94 از این معبد دیدن کنند.معبد هندو دبی برای جمعیت زیاد هندو که در دبی زندگی میکنند در نظر گرفته شده تا در این معبد به انجام مراسم و عبادات دینی خود بپردازند.این معبد تنها معبد هندو دبی می باشد و شامل دو معبد کرشنا و شیوا است.این معبد زیبا با معماری خاص خود در غرب خور دبی در منطقه بر دبی و بستکیه قرار گرفته است.با وجود این که ثبت ازدواج هندوها در کشور امارات انجام نمی شود ولی در این معبد جشن ازدواج بین هندوها نیز انجام می شود.در گذشته طبقه بالایی معبد شیوا محل زندگی راهنمای دینی هندو بود که اکنون به محل جدیدی در جبل علی انتقال داده شده است.گردشگران تور دبی می توانند از این معبد زیبا دیدن کنند.

معبد هندو دبی

معبد هندو دبی

مطالب مرتبط:

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: معبد هندو دبی ,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

نمایشگاه گلفود دبی

 

مسافران تور دبی 94 از این نمایشگاه دیدن کنند.نمایشگاه گلفود دبی از بزرگترین نمایشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی دبی محسوب می شود. ۸۸ کشور متفاوت در این نمایشگاه شرکت می کنند.این نمایشگاه 4 روز برگزار می شود و در آن انواع کنفرانس های آموزنده برگزار می شود.در این نمایشگاه بیش از 110 غرفه برای کشورهای خارجی در نظر گرفته شده است.در این نمایشگاه بیش از ۶۸۶۸۱ بازدید کننده وجود دارد.انواع مختلف مواد غذایی، نوشیدنیها، رستوران، مهمان داری و خدمات تجهیزات مربوط به غذا و تجهیزات دیگر در این نمایشگاه بعه نمایش در می آید شرکت کنندگان هم می توانند در رقابت پخت و تهیه انواع نان شیرینی شرکت کنند.گردشگران تور دبی می توانند از این نمایشگاه خوب دیدن کنند.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: نمایشگاه گلفود دبیدرباره دبی, اخبار دبی , رویدادهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

نمایشگاه گلفود دبی

نمایشگاه گلفود دبی از بزرگترین نمایشگاه های مواد غذایی و آشامیدنی دبی محسوب می شود. ۸۸ کشور متفاوت در این نمایشگاه شرکت می کنند.این نمایشگاه 4 روز برگزار می شود و در آن انواع کنفرانس های آموزنده برگزار می شود.در این نمایشگاه بیش از 110 غرفه برای کشورهای خارجی در نظر گرفته شده است.در این نمایشگاه بیش از ۶۸۶۸۱ بازدید کننده وجود دارد.انواع مختلف مواد غذایی، نوشیدنیها، رستوران، مهمان داری و خدمات تجهیزات مربوط به غذا و تجهیزات دیگر در این نمایشگاه بعه نمایش در می آید شرکت کنندگان هم می توانند در رقابت پخت و تهیه انواع نان شیرینی شرکت کنند.گردشگران تور دبی می توانند از این نمایشگاه خوب دیدن کنند.

مطالب دبی:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: نمایشگاه گلفود دبی,درباره دبی, اخبار دبی , رویدادهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی هتل چهار ستاره است.این هتل سه کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 5 دقیقه تا سیتی سنتر دیره فاصله دارد.اتاق های این هتل مجهز به تهویه هوا، وای فای رایگان، تلویزیون، ماهواره، حمام و ... می باشد.مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

امکانات هتل رین تری دبی

 

در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، صبحانه، رستوران، کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته، اطفای حریق، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، اتاق جلسه، بار، فکس و کپی، صرافی، لاندری، فروشگاه، تهویه، صندوق امانات، گاوصندوق،  و...

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

 

 

هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی

 

اتاق هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی

اتاق هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی

رستوران هتل رین تری دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رین تری دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

 

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

رستوران هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل لردز دبی در منطقه بر دبی قرار دارد. این هتل دارای 117 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره، حمام، تلفن، یخچال، چای/قهوه ساز، مینی بار، اینترنت و ...می باشند.فرودگاه بین المللی دبی در 4 کیلومتری این هتل قرار دارد.در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود و در نزدیکی هتل نیز تعداد بسیار زیادی از رشستوران های بین المللی وجود دارد.این هتل به جاذبه های گردشگری دبی نزدیک می باشد.در تور دبی اقامت در این هتل خوی رضایت بخش خواهد بود.مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

امکانات هتل لردز دبی

اتاق های پاک، اتاق سیگار، سرویس اجاره دوچرخه، خدمات تور، سونا، جکوزی، استخر، حمل و نقل به فرودگاه، رستوران، لاندری، آسانسور و ... .در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.

 

 

 

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

هتل لردز دبی

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لردز دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل ویدا داون تاون دبی یک هتل چهار ستاره 6 طبقه است که در سال 2007 ساخته شد.از این هتل اتوبوس رایگان به مقصد دبی مال وجود دارد که در آن جا صدها مغزه و فروشگاه وجود دارد و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به خرید بپردازند.این هتل 6 طبقه دارای 156 اتاق می باشد که دارای وای فای رایگان، تلویزیون، مینی بار، قهوه ساز، بطری های آب آشامیدنی رایگان، دمپایی و... می باشند و بعضی از اتاق ها نیز دارای چشم انداز برج خلیفه می باشند.

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

امکانات هتل ویدا داون تاون دبی

رستوران، روم سرویس 24 ساعته،سالن بدنسازی، بیزنس سنتر، مرکز کنفرانس، یک اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روزنامه رایگان در لابی، آسانسور، باغ و....در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

 

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

اتاق هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

اتاق هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی

استخر هتل ویدا داون تاون دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ویدا داون تاون دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل مجستیک تاور دبی یک هتل چهار ستاره است که در بر دبی قرار دارد.این هتل دسترسی آسان به خیابان شیخ زاید دارد و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی، 7 کیلومتر تا خور دبی، 1.7 کیلومتر تا موزه دبی، 1.4 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 1.7 کیلومتر تا بازار مینا و 4 کیلومتر تا نمایشگاه دبی فاصله دارد و ایستگاه مترو ال فهیدی دبی نیز در چند قدمی آن می باشد بنابراین مسافران تور دبی می توانند از موقعیت مکانی مناسب این هتل استفاده ببرند.این هتل دارای 262 اتاق و سوئیت در 28 طبقه می باشد که اتاق ها دارای امکانات سشوار، تهویه هوا، وای فای، کانال های ماهواره ای بین المللی، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ، وسایل آماده سازی چای و قهوه، مینی بار و... می باشند.این هتل دارای چشم اندازی فوق العاده از برج خلیفه می باشد که بسیار بینظیر و آرامش بخش است.در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.مسافران تور دبی 94 در سفر به دبی از این مکان زیبا دیدن کنند.

امکانات هتل مجستیک تاور دبی

استخر رو باز، استخر کودکان، مرکز بدنسازی، اتاق بخار و سونا، سالن زیبایی، مرکز بیزینس، سرویس اتوبوس برای مراکز خرید مهم و ساحل جمیرا، تور و گردش، نگهداری اطفال، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، رستوران و ... 

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

 هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

 

اتاق هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

اتاق هتل مجستیک تاور دبی

هتل مجستیک تاور دبی

رستوران هتل مجستیک تاور دبی 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجستیک تاور دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.هتل ال بوستان روتانا دبی از هتل های لوکس 5 ستاره دبی می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه و تا سیتی سنتر دیره 5 دقیقه می باشد. این هتل دارای 275 اتاق و سوییت می باشد که با رنگ های طبیعی و ملایم دکوربندی شده اند و دارای پنجره های بزرگ می باشند و کلیه اتاق ها دارای امکانات میز کار، چای/قهوه ساز، حمام و ... می باشند.این هتل دارای 5 رستوران می باشد که انواع غذاهای لبنانی، ژاپنی، تایلندی و ... در آنجا سرو می شود.در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.

 

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی 

استخر، زمین تنیس، بدنسازی مجهز، رستوران، صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، روم سرویس، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، اتاق VIP ، اتاق ماه عسل، سالن زیبایی، اتوکش، لاندری، فروشگاه هدیه/سوغاتی، انبار چمدان و ... .مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

 

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ال بوستان روتانا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.هتل سه ستاره ادمیرال پلازا دبی در جاده خالد بن ولید و در خیابان ال‌نهادا قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 10 کیلومتری این هتل و مترو خط قرمز در چند متری این هتل می باشد که رفت و آمد را برای مسافران تور دبی راحت می سازد.رستوران این هتل دارای انواع غذاهای هندی، چینی، کره ای و ... می باشد که غذاهای دلچسب و خوشمزه را به مسافران محترم عرضه می کنند.این هتل دارای 142 اتاق مدرن می باشد که دارای امکانات حمام، تلویزیون، ماهواره، چای و قهوه ساز، گاوصندوق، تهویه مطبوع و ... می باشند.در تور دبی عید 94 در این هتل اقامت خوشی خواهید داشت.

 

امکانات هتل ادمیرال پلازا دبی

پارکینگ، اینترنت رایگان، روزنامه، آسانسور، مرکز بیزنس، رستوران، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه مطبوع، خدمات خانه داری،اتاق های پاک و بدون سیگار، امکانات جلسه و مهمانی، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، سالن بدنسازی، جکوزی، استخر سر پوشیده و...مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.

 

 

هتل ادمیرال پلازا دبی

هتل ادمیرال پلازا دبی

هتل ادمیرال پلازا دبی

 اتاق هتل ادمیرال پلازا دبی

هتل ادمیرال پلازا دبی

اتاق هتل ادمیرال پلازا دبی

هتل ادمیرال پلازا دبی

رستوران هتل ادمیرال پلازا دبی

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ادمیرال پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از امکانات متنوع این هتل استفاده کنند.هتل رگال پلازا دبی یک هتل سه ستاره 7 طبقه است که در سال 2001 در منطقه بر دبی گشایش یافت و در سال 2012 مورد نوسازی قرار گرفت.فاصله این هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر و تا سیتی سنتر دیره 3.5 کیلومتر است.این هتل دارای سه رستوران می باشد که انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی در آن سرو می شود. تعداد اتاق های این هتل 87 عدد است که همه اتاق ها مجهز به اینترنت، حمام، تلویزیون، سیستم تهویه و ... می باشد.مسافران تور دبی اقامت خوشی را در این هتل خواهند داشت.مسافران تور دبی 94 در این هتل اقامت کنند.

 

 امکانات هتل رگال پلازا دبی 

پارکینگ، اینترنت رایگان در تمام هتل، پذیرش 24 ساعته، بار، آسانسور، خدمات لاندری، مرکز بیزنس، روم سرویس، خدمات تور، استخر، سالن، کافی شاپ، استخر و ... . در تور دبی نوروز 94 در این هتل اقامت خوبی خواهید داشت.

 

 

 

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا دبی

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل رگال پلازا دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

پارک زعبیل دبی

 

مسافران تور دبی 94 می توانند از این پارک زیبا بازدید کنند.پارک زعبیل دبی در بزرگراه شیخ زاید قرار دارد و یکی از زیباترین پارک های دبی می باشد.این پارک دارای فضای سبز بزرگ می باشد و محلی خوب برای پیکنیک های خانوادگی است و میتوان غذا را در این پارک زیبا میل و به استراحت پرداخت.در این پارک محل های بازی برای کودکان وجود دارد و می توان سه چرخه های کوچک برای کودکان کرایه کرد.در تور دبی عید 94 در این پارک اوقات خوشی خواهید داشت.از دیگر امکانات این پارک، زمین گلف و زمین ورزشی است که مسافران تور دبی می توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند. همچنین این پارک دارای سالن تئاتر و مرکز برگزاری نمایشگاه و سالن سینمای آی مکس می باشد.هزینه ورودی این پارک برای هر نفر 5 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.مسافران تور دبی 94  می توانند در این پارک اوقات خوشی را داشته باشند.

 

 

پارک زعبیل دبی

پارک زعبیل دبی

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک زعبیل دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 اسفند 1393 | نظرات ()