نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.مسجد سلیمانیه استانبول که یکی از قدیمی ترین و با شکوه ترین مساجد تاریخی استانبول است در سال‌های ۱۵۵۰ تا ۱۵۵۷به‌ دستور سلطان سلیمان اول توسط معمار سینان در قسمت غربی خلیج استانبول ساخته شد. طبق رسم آن دوره، این مسجد دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه و حمام و کتابخانه و کاروانسرا و بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز می باشد.

 ارتفاع گنبد این مسجد ۵۳ متر و قطر گنبد ۲۷٫۵ متر  و د دارای چهار مناره می باشد، این مسجد دارای سه درب ورودی در جلو و دو طرف آن است. بخش بالای درهای ورودی با قوس‌های پهن تزئین شده و  قوس ها دارای کنده کاری های تزئینی می باشند.

سقف مسجد با چهار گنبد پوشیده شده که بخش داخلی گنبدها با طرح های متنوع رنگ روغن تزئین شده است. گنبد مرکزی مسجد نیز با آویزه هایی از جنس سنگ مرمر سفید تزین شده و نوک آویزه ها ستاره دار است.مسافران تور استانبول عید 94  می توانند در این پارک اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.

 

در پیرامون گنبد مسجد بیست و چهار گنبد کوچک جای گرفته و با همین تعداد ستون، دایره ای تشکیل داده است. دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ مرمر زرد و ده ستون دیگر سنگ مرمر سفید می باشد. این ستون ها همگی به روش معماری جواهری ساخته شده و خلاء ها نیز با سنگ مرمر سفید پر شده است.

کف صحن مسجد کاملا با سنگ مرمر سفید مفروش شده است. تنها در بخش ورودی مسجد و مقابل درب ورودی بزرگ، سنگی سیاه رنگ به قطر دو متر مربع قرار دارد که افراد برای ورود به مسجد باید از روی این سنگ سماقی سیاه رنگ عبور کنند،در قسمت داخل مسجد، محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین می باشد. 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.آرامگاه سلطان سلیمان و بستگان نزدیکش همراه برخی شخصیت های مشهور عثمانی در گورستان مسجد سلیمانیه قرار دارد که دارای کاشی کاری های بسیار زیبایی می باشند ولی آرامگاه معمار سینان در این گورستان واقع نشده و در خارج از صحن این مسجد قرار دارد.

این مسجد که به لحاظ معماری داری ویژگی‌های منحصر بفردی است همواره مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول قرار می گیرد. 

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول

داخل مسجد سلیمانیه استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.کاخ توپکاپی استانبول، نخستین کاخ عثمانی است که بعد از فتح بزرگ امپراتوری، در قرن ۱۵ میلادی به دستور محمد دوم ساخته شد. این قصر بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول واقع شده و چشم‌اندازی بسیار عالی به تنگه بسفر دارد. برعکس کاخ‌های اروپایی، توپ‌کاپی تنها یک ساختمان ساده‌ی تاریخی نیست، بلکه مجموعه‌‌ای  از چندین کلاه‌فرنگی و باغ است که  سلطان‌های عثمانی برای مدت ۴۰۰ سال در این کاخ زندگی می کردند.در ۱۸۵۳ سلطان عبدالمجید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود.

در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.در سال ۱۹۲۴ این کاخ تبدیل به موزه شد و از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی تور استانبول است .این قصر چه از نظر حجم موزه ها و تالارها چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه موزه جهان اسلام است و بیش از 86 هزار شی ارزشمند دارد و اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است بخصوص اشیای پیامبر و ائمه و عمر و ابوبکر با حساسیت فوق العاده نگهداری می شود.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.

 

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ توپکاپی استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.کاخ چراغان استانبول در ساحل اروپایی بسفر در میان محله‌های بشیکتاش و اورتاکوی واقع شده است.طراح این کاخ نیگوغایوس بالیان بود که در فاصله سال های بین 1863 تا 1867 توسط دو پسر بالیان به دستور عبدلعزیز یکم ساخته شد. در آن زمان سلطان های عثمانی به جای استفاده از قصر شاهان گذشته، برای خود کاخ مخصوص می ساختتند. دیوارهای داخلی و سقف این قصر از چوب و دیوارهای خارجی از سنگ های مرمر رنگارنگ ساخته شده است.یک پل مرمری بسیاز زیبا این کاخ را به کاخ ییلدیز در تپه پشتی متصل می کند.ساخت و دکوراسیون داخلی کاخ تا سال 1872 ادامه داشت.مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.سلطان عبدالعزیز مدت زیادی در این کاخ زندگی نکرد و در سال 1876 ،کمی بعد از تاجگزاری، درگذشت.بعد از مرگ سلطان عبدلعزیز، برادر زاده او سلطان مراد به کاخ آمد اما بعد از 93 روز توسط برادرش به دلیل مشکلات ذهنی از پادشاهی خلع شد.در سال 1910 این کاخ دچار آتش سوزی شد و فقط دیوارهای بیرونی آن سالم ماند. در سال 1989، کاخ چراغان توسط شرکت ژاپنی خریداری شد که به مرمت این کاخ پرداخته و یک مجموعه هتل مدرن در کنار این کاخ در داخل باغ آن ساختند که امروزه به عنوان سوییت های مجلل برای هتل 5 ستاره کمپینسکی بکار برده می شوند.این کاخ مجددا در سال 2007 بازسازی شد.مسافران تور استانبول عید 94  می توانند در این کاخ اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.

 

کاخ چراغان استانبول

کاخ چراغان استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ چراغان استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

 

 

 

مسافران تور استانبول 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.خیابان استقلال از معروف ترین خیابان های شهر استانبول می باشد که در روزهای آخر هفته روزانه نزدیک به سه میلیون نفر از آن بازدید می کنند.این خیابان در منطقه تاریخی بیوقلو قرار دارد و طول تقریبی آن سه کیلومتر است که به میدان تقسیم منتهی می شود و در آن انواع مغازه، فروشگاه، سینما، تئاتر، رستوران، کافه، بوتیک، گالری، کتابفروشی،  کتابخانه و... وجود دارد.در تور استانبول 94 از بازدید این جاذبه گردشگری لذت خواهید برد.این خیابان عمدتا با ساختمان های دوره عثمانی احاطه شده که برای قرن نوزده و اوایل قرن بیستم می باشند و باعث زیبایی خیره کننده آن شده اند.در دوره عثمانی اسم این خیابان، خیابان بزرگ بود که بعد از به جمهوریت رسیدن ترکیه در سال 1923 به استقلال تغییر نام پیدا کرد. این خیابان بهترین مکان برای پیاده روی و گشت و خرید می باشد و مسافران تور استانبول معمولا خریدهای خود را از این خیابان انجام می دهند چون هم ارزان تر است و هم تنوع اجناس در آن زیاد می باشد. در تور استانبول نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 

 

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال استانبول

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: خیابان استقلال استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

شهر ممنوعه چین

 

در تور چین 94 از دیدن این مکان لذت خواهید برد. شهر ممنوعه که به روایتی وسیع ترین و کاملترین مجموعه معماری چوبی دنیاست در سال 1406 میلادی با دستور "جو دی" دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز و ظرف 14 سال ساخته شد. این اثر حدود 72 هکتار مساحت دارد و دیواری با ارتفاع 10 متر و خندقی با عرض 52 متر دور تا دور این مجموعه را فرا گرفته است. دیوار های این مجموعه بسیار ضخیم هستند و طوری طراحی شده اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاوم بوده اند.

 

 

این اثر نادر با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته‌است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده‌است.در تور چین نوروز 94 به دیدن این جاذبه توریستی بروید.

 تعداد قصرها و اتاق‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است. می‌گویند جمعاً ۹۹۹۹٫۵ اتاق در آن وجود دارد. به اعتقاد پیشینیان چینی، اقامتگاه امپراتوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراتورانی که پسر امپراتور آسمانی دانسته می‌شدند باید خویشتندار بوده و نمی‌بایست از شمار اتاق‌های امپراتور آسمانی تجاوز می‌کردند. از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌های کاخ آسمانی است.در تور چین 94  از این جاذبه گردشگری لذت ببرید.

 

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: شهر ممنوعه چین ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

در تور کیش 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد. هتل قائم کیش در مرکز جزیره  کیش واقع شده و به جاههای دیدنی و مراکز خرید نزدیک می باشد این هتل دارای ۲ ساختمان قدیمی و نوساز است که هر دو ساختمان از یک رستوران غذا سرو می کنند. این هتل دارای ۸۰ اتاق می باشند که همگی امکاناتیخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، ماهواره دارند. در تور کیش نوروز 94 در این هتل اقامت کنید.

 

امکانات هتل قائم کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ. در تور کیش 94 از امکانات این هتل استفاده کنید.

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

 

 

در تور تایلند 94 از این مرکز خرید بازدید کنید. مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند در ژانویه 2009 در زمینی به مساحت 200000 متر مربع در 7 طبقه گشایش یافت .این مرکز خرید دارای 313 مغازه بوده و به دلیل ویژگی رو به ساحل بودن خود همیشه در بین گردشگران تور تایلند و مردم محلی محبوب بوده است و آن ها برای خرید لباس های بین المللی مارک دار، رستوران ها غذاخوری های مختلف و همچنین سرگرمی های گوناگون مثل سینما، بولینگ و پارک کودکان به آنجا می روند.  در تور تایلند نوروز 94 در نظر داشته باشید که در این بازار مارک های معروف بین المللی مثل کلوین کلین،  اسپریت و ... به فروش می رسد و 10 تلویزیون LCD در دو طبقه بالا وجود دارد.این مرکز خرید دارای پارکینگی رایگان به ظرفیت 2000 خودرو می باشد. اين مرکز خريد از يک سمت به جاده دوم و از يک سمت به جاده ساحلي راه دارد. در تور تایلند 94 دیدن از این بازار به مسافران توصیه می شود.

 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند
مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 

 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا تایلند ,مراکز خرید تایلند, بهترین مراکز خرید تایلند , ارزان ترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

جزایر پرنس استانبول

 

جزایر پرنس استانبول

 

در تور استانبول 94 بازدید از این جزایر بینظیر را از دست ندهید. جزایر پرنس مجموعه ای از 9 جزیره است که چهار جزیره هئیبئلی آدا ،بورگاز آدا، بیوک آدا و کینالی آدا مشهور ترین و بزرگترین هستند.جمعیت این جزیره ها بیست هزار نفر است که در تابستان به پانصد هزار نفر هم میرسد.در تور استانبول نوروز 94 جزایر پرنس به خاطر نزدیکی به مکانهای تاریخی و استانبول مشهور است.امروزه جزایر پرنس استانبول یک مکان تفریحی برای افراد مشهور بخصوص در تابستان است. همچنین توریستها و مسافران برای دیدن از مکانهای تاریخی  ،جنگلهای پاینه ، پلاژها و تفریحات جذاب مانند تور جزیره با کالسکه  به این جزایر می آیند. در تور استانبول 94 از این جزایر زیبا دیدن کنید.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرنس استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک کوش آداسی

 

هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک کوش آداسی

در تور کوش آداسی 94 در این هتل اقامت کنید.هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي امکانات رفاهی مانند: ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل مهیا می باشد. از امکانات دیگر هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي ارائه خدمات نگهداری از اطفال هم می باشد.اين هتل دارای فروشگاه هاي متعدد مجهز شده است .

در تور کوش آداسی 94 در نظر داشته باشید که هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي يک صرافي نيز برای خود دارد.اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل موجود مي باشد.در باغ هتل مکانی برای استراحت و آرامش می باشد.همچنين هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي دوچرخه به مسافران و ميهمانان اجاره ميدهد.در تور کوش آداسی فروردین 94 از امکانات این هتل لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي,هتل های کوش آداسی, بهترین هتل های کوش آداسی , هتل های ارزان کوش آداسی , هتل های مجلل کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی

 

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی

 

در تور کوش آداسی 94 در این هتل اقامت کنید. هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي 5 ستاره و مجلل ، با موقعیت عالی و چشم انداز زیبای دریای خود، اقامت شیکی را به میهمانان ارائه و میهمان نوازی فوق العاده ای را از آنان به عمل می آورد. هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي از چشم انداز بی مانندی نسبت جزیره Pigeon و کوشي آداسی برخوردار بوده و استخر آن، یکی از بزرگترین استخرهای روباز منطقه Aegean به شمار میرود. میهمان میتوانند در یکی از 2 ساحل اختصاصی هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي و زیر آفتاب، به استراحت پرداخته و یا در خلیج شنی خصوصی آن، آفتاب بگیرند.

در تور کوش آداسی 94 در نظر داشته باشید که رستوران تراس هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي، با ارائه چشم انداز تماشایی غروب آفتاب و محیطی خودمانی از میهمانان پذیرایی کرده در حالیکه رستوران داخل هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي، از محیطی تشریفاتی تر برخوردار میباشد. رستوران ها، گزینه ای از بهترین خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. هتل، 6 سالن اجتماعات را در اختیار مسافرین کاری قرار داده که همگی از چشم انداز دریا برخوردار بوده و گزینه مناسبی جهت برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و نشست های بین المللی به شمار میروند.در تور کوش آداسی عید 94 از امکانات این هتل لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کوش آداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()